Twijfel twijfel twijfel. Na lang wikken en wegen tóch maar een spiegelreflexcamera gekocht. In februari 2013 werd ik de trotse eigenaar van een Nikon D3100 met kitlens. Uitbreiding volgde al snel: een groothoek- en een tele-zoom lens. Daarnaast de nodige accessoires zoals accu’s, geheugenkaarten en een statief.
Ik had GEEN idee hoe het apparaat werkte dus een paar kiekjes geschoten op de automatische stand.
Na een uitgebreide uitleg van Evelyn, Sok op bokt, kon ik beginnen met oefenen. Maar wat was die camera ingewikkeld. Na veel lezen over fotografie en veel oefenen kreeg ik het in de vingers.
In dit jaaroverzicht wil ik jullie meenemen in mijn ontwikkeling op het gebied van fotografie. Dit overzicht bestaat alleen uit foto's van dieren. Ik heb ook natuur etc. gefotografeerd, dit kan je bekijken op mijn website.
Geen enkele foto is op de automatische stand genomen. Ik heb een selectie gemaakt van 15 foto's, van het begin tot nu.
Kijk, geniet en geef complimenten en opbouwende kritiek.

Maart
1.

De eerste keer oefenen met Esra
Juni
2.

Mikey, de eerste keer dat ik een andere hond (van mn nicht) op aanvraag op de foto zet. Met mn kitlens. (Ik had nog geen telezoom op dit moment)
Juli
3.

Mn eerste fotomeeting. Wat een drama.. instellen van de camera was een hele opgave.
4.

Mooehhh
Augustus
5.

Mn eerste fotoshoot!
6.

Mn tweede paarden meeting
7.

Ook van de tweede paarden meeting
September
8.

Kinderboerderij
9.

Mn eerste honden meeting
Oktober
10.

Mn tweede honden meeting
11.

Fotoshoot
12.

Fotoshoot
November
13.

Derde hondenmeeting
14.

Derde hondenmeeting
December
15.

Bedankt voor het kijken! Nu ik al mijn foto's weer heb bekeken, vallen mij veel foto's tegen. al doende leert men, zeg ik dan maar
Maar poehhh wat was het lastig om een selectie te maken. Ik hoop dat jullie een goed beeld hebben gekregen van mijn ontwikkeling in 2013.
! Ikzelf ben ook nog druk bezig met instellingen qua foto's, heb dezelfde camera als jou ,maar vindt het nog moelijk zat haha! Hoop dat ik over een poos ook zulke mooie foto's als jou kan maken..
Leuk om zo'n overzichtje te zien. Ik pb je nog wel even deze week want wil graag deze foto bestellen.