Een tijdje terug kreeg ik een berichtje van Froukje (ismy op Bokt) met de vraag of ze mij mocht interviewen.
Ze zou dan een dagje met me meelopen en alles op film vastleggen.
Hartstikke leuk natuurlijk! Afgelopen donderdag was het dan zover, samen met mijn modelletje Dominique hadden we Froukje opgehaald van de bushalte.
Na eerst wat gezellig praten en fotoboeken bekeken te hebben gingen we met zijn 3en op de fiets richting het bos.
Het was voor ons allemaal nog wat wennen, Dominique was in het begin erg gespannen en ook ik moest nog wennen aan dat er nog iemand bij was die ondertussen filmde en vragen stelde.
Volgens mij praatte ik ook heel snel haha, dat doe ik altijd als ik iets moet vertellen/presenteren.

Maar dat zullen jullie denk ik wel zien als het uiteindelijke filmpje klaar is!
Na een poosje ging het al stukken beter en ook Dominique deed vreselijk haar best, ben zo trots op haar
Ze wist precies wat ik wilde welke poses ze aannam en elke kleine aanwijzing pikte ze direct op.
Graag zou ik jullie de resultaten van de shoot dag willen laten zien.
Froukje nogmaals bedankt voor de super interessante dag!
(Nog even wat uitleg bij de foto's; de gedachte achter deze foto's is 'Vergankelijkheid'.
Andere synoniemen: sterfelijkheid, nietigheid. De foto's zijn gemaakt bij twee omgevallen bomen, de een had haar takken over het pad heen, de ander lag echt recht op de grond.
Ik wilde deze 'circle of life', het sterven, vergaan en daarbij horende 'tijd' in beeld brengen.
Niet alle foto's hebben deze lading, sommige foto's zijn net weer tussendoor momentjes die ik ook wel erg gaaf vond)
#1.

#2.

#3.

#4.

#5.

#6.

#7.

#8.

Ik denk dat wanneer Froukje het filmpje af heeft, ze het online zet zodat het te bekijken is!
Commentaar en tips zijn natuurlijk weer van harte welkom

Groetjes,
Lione
Prachtig! Springt echt boven je andere foto's uit. Prachtig licht, mooie kleuren, goede pose en blik
Hij zweeft nu te veel. Maar samen met nummer 4 zijn deze zeker topplaten