- Na het zien van een aantal jaaroverzichten, leek het me ook wel leuk om er zelf ook een te maken.
Ook omdat ik dit jaar veel meer bezig ben met fotografie en ook steeds meer opdrachten krijg.
Het was lastig om een kleine selectie te maken van al mijn gemaakte foto's, meer foto's kun je vinden op mijn website of op mijn Facebook pagina
Ik hoop in 2014 nog meer te leren en dat ik me nog beter kan ontwikkelen.
Helaas heb ik van de eerste paar maanden van het afgelopen jaar geen foto's.
- Maart
- Deze maand heb ik een aantal mensen gevraagd of ik haar paard op de foto mocht zetten, zodat ik wat meer kon oefenen.
Omdat ik graag wat meer en serieuzer wilde gaan fotograferen.
- April
- Deze maand werd ik gevraagd door mijn stagebegeleidster van vorig jaar of ik bij haar op stal foto's wilde maken tijdens de onderlinge wedstrijd.
- Mei
- Deze maand mijn tweede fotomeeting, bij de Lemelerberg. Erg leuk, leerzaam en mooie modellen voor de lens gehad!
Ook heb ik deze maand op concours hippique Marum foto's gemaakt.
- Juni
- Deze maand heb ik tijdens concours hippique Drogeham foto's gemaakt. Verder heb ik nog diverse andere pony's en een veulentje voor de lens gehad.
- Juli
- Deze maand was ik wederom aanwezig tijdens het concours hippique in Drogeham.

- Augustus
- Deze maand op een warme zomeravond onder andere dit veulen op de foto gezet.
Ook heb ik tijdens het oppassen op het huis + stal van m'n tante de dochter van een pensionklant met haar pony op de foto gezet.
- September
- Deze maand onder andere de prachtige hengst Pablo Picasso op de foto gezet.
Ook heb ik deze maand een vriendin samen met haar pony op de foto mogen zetten en nog een aantal combinaties tijdens één van de dagen van de derby in Warffum.
- Oktober
- Deze maand heb ik tijdens de onderlinge sgw bij het Ronostrand foto's gemaakt.
- Bokker Shayen08 samen met haar pony Golden Legend
- Bokker JoelledVries samen met haar pony Jonkers' Simone

- November
- Deze maand heb ik onder andere Joëlle (JoelledVries op bokt) op de foto mogen zetten samen met haar pony.

- December
- Deze maand heb ik een mooie combinatie op de foto mogen zetten waarvan het paard te koop staat.
- Op naar een jaar met nog meer foto's met hopelijk nog beter resultaat!