In het HK topic waarin ik zit, kwam er een memory jar voorbij. Dit leek mij wel erg interessant dus ben ik wat gaan googlen. Via Google kwam ik op een ontzettend leuke blog met allemaal ideetjes om je kamer op te fleuren. Voor 2014 heb ik er dus 2 projectjes bij, nouja eigenlijk 3.
Ik wil sowieso een memory jar maken van mijn overleden verzorgpaard Vriska. Ik moet nog een beetje ideetjes krijgen van hoe of wat, maar ik denk dat ik al wel het een en ander weet. Ik wil bijvoorbeeld een beetje bakzand uit de bak halen waar we altijd reden, en er een foto in doen. Verder ben ik nog niet, haha!
Ook wil ik een memory jar maken van 2014. Of dit wat gaat worden weet ik nog niet precies, maar het is dan de bedoeling dat ik ieder moment wat ik nooit meer wil vergeten op een memoblaadje schrijf en dat in de pot stop. Eind 2014 haal je dan de pot leeg en kun je al die momenten nog eens herbeleven.
Wat ik ook graag wil gaan maken is een travel map. Ik ben nog niet op heel veel plaatsen geweest, maar ik vind het zo gaaf zo'n map! Dus dat gaat er ook zeker komen.
Mijn inspiratie komt van dit blog: http://lastdaysofspring.blogspot.nl/201 ... l-map.html
Meer bokkers die meedoen met bv een memory jar of een travel map? Of iets anders zijn tegengekomen waarmee zij de kamer gaan versieren? Post het! Wie weet kunnen we elkaar inspireren en helpen.
Handige sites en winkels waar je zeker langs moet gaan:
- Ebay
- Action
- Hema
- ...
Aanvullingen zijn altijd welkom!
)
)
Ben benieuwd hoe het gaat worden!