1. Het jaar begint in de sneeuw, welke maand dit is weet ik niet zeker..
Knappe welsh a hengst Selehem's Coco Conut a.k.a. Dino in de sneeuw !

2. Via min-boktmeeting bij de fokkerij Freedom Stud langs geweest. Eerst bij alle merries in het weiland geweest, ontzettend gaaf om te zien en fotograferen !

3. En hun dekhengst Eppynt Valmet mocht ook op de foto!

4. Tijdens de stippelmeeting, begin juni, op de Loonse en Drunense duinen.

5. Ook aanwezig was de knappe dekhengst Reedhill's Devdan!

6. Via via kwam ik er achter dat bij mij in de buurt een paar ontzettend knappe PRE's stonden, dat liet ik mij natuurlijk geen 2 keer vertellen ! Het was een ontzettend warme dag, dus portretfoto's gingen moeilijk door alle vliegjes(helaas). Maar van het voorjaar wil ik daar zeker weer langs !

7. Ook heb ik van de zomer veel zonsondergangsshoots gehad. Onder andere op het strand, met knappe WelshxShet Silvester.

8. En iets later, van quarterruin Music Par en zijn verzorgster.

9. Ik kan mn vinger er niet precies op leggen, maar deze foto is echt voor mij een van de echte top van 2013, de band tussen mens en paard. Bokker Chernique met haar verzorgpaard Paromé.

10. Ook in deze warme zomer, een minimeeting in Heiloo. Met een van mijn favoriete modellen; PRE ruin Furia!

11. En deze minimeeting bracht mij ook een tweede foto die voor mij echt bij mijn absolute top van 2013 behoort. AV merrie Sharifa K.S.I.

12. Begin september heb ik op een meeting in Herpen deze Tenessee Walking Horse Chase op de foto gezet.

13. En toen mocht ook quarterhengst General mooi poseren.

14. Later in september op het strand de mooie Picaro XI met zijn ruiter op de foto gezet, wat een gaaf team!

15. En als laatste, de AV merrie Promises Nashwa met zonsondergang op het strand.

Mijn voornemen voornemen voor 2013 was: mondiger worden en hierdoor meer werken aan betere klantrelaties en 1 op 1 shoots. Naar mijn mening goed gelukt. Ik heb bereikt wat ik wilde bereiken in 2013 en mijn droomlens, de 70-200 F2.8, kunnen aanschaffen.
Voor 2014 wil mijn vooral focussen op weer wat meer meetings bezoeken, en hierbij vooral veel themashoots gaan doen weer !
Bedankt voor het kijken allemaal
het is net een schilderij

)