Allereerst welkom!
Dit jaar is het eigenlijk echt begonnen bij mij. Al jaren fotografeer ik, en al jaren droom ik ervan om verder te gaan met de fotografie. Nou ik moet zeggen, dit is me aardig gelukt
! Ik maakte een site (helaas nog geen eigen domein maar dat komt wel), vulde mijn portfolio aan, koos een naam, ging naar een bokt meeting en werd gevraagd voor shoots! Éen met al: Een top jaar!
Helaas is de kwaliteit heeeel erg achteruit gegaan met uploaden
Januari:
Enige foto die ik heb van de sneeuw en de komende maanden. Van mijn hondje. Wegens prive omstandigheden ben ik een tijdje wat minder gaan fotograferen.
*Sneeuw*
Vanaf april ben ik weer langzaam aan begonnen. Mijn vader heeft een betonboor en sloopbedrijf waar ik regelmatig voor fotografeer. Daar kwamen deze foto's uit. Helaas met wat ruis, maar het was er erg stoffig & donker.
*Kraan*
*Boormachine*
*Zaagmachine*
En een foto van mijn zusje en haar hondje.

Mei:
Een afscheid shoot van een bijzondere pony. Een echte oma..

Juni.
Een prachtige tinker op de foto gezet. Balou, jong en lomp maar oh zo leuk. (van @liamssfork hier op bokt)

*Blackfoto*
Nog een foto van mijn zusje in het bloemenveld.
*Summertime..*
En knappe bono!

Juli.
We verhuisde met onze paarden naar een grotere stalling. Ook hier kon ik aan de slag met foto's maken!
*Sorcha en haar pony. (@flugell)*
En de maand van mijn eerste bokt meeting! Een leerzame meeting!

*Klik!*
*Klik!*
Augustus een drukke maand!
Op outdoor brabant heb ik eva roemaat en Jesse drent op de foto gezet bij hun show.
Andorra

*Shilas & eva*
Deze maand heb ik ook een afscheid shoot gedaan van iris en stro. Wat kan hij hard! Stro is een paar weken later verkocht.

*Rengalop*
Ook gingen wij deze maand naar onze caravan in zeeuws-vlaanderen. Helaas zonder paarden maar wel met mijn hondje.

*Strand!*
*Strand!*
De mooie graanvelden
*Klik*
*Goud..*
Oktober
Een rustige maand, wel een mooie foto van mijn zusje!

En mijn eigen hondje

*Klik!*
November.
Foto's gemaakt van onze andere pony belle.

*Klik!*
En kruising mimosa op de foto gezet.
*Zwart-wit*
En mijn eigen knappe pony!

*Zwart-wit*
En de shetlander van de staleigenaar. Kleine prins!
*Klik!*
En dan, de laatste maand! Helaas zonder sneeuw..
December.
Weer knappe balou op de foto gezet. Deze keer ook foto's onder het zadel! Trots op jullie meid!

*Een aparte maar sprookjesachtige foto*
Ook haar leuke hond in kerstsfeer
Bruna
Vorige week heb ik wat foto's geschoten op westerbork. Hier een collage. Ik probeerde het juiste gevoel daar vast te leggen. Ik weet niet hoe dit bij jullie is, maar elke keer als ik naar deze foto's kijk, krijg ik kippenvel...

Op mijn facebook zijn de foto's in groot formaat te zien.
En als afsluiter een foto waar ik verliefd op ben. Jammer van de kwaliteit..

Volgend jaar hoop ik studio materiaal te hebben. Ik ben al wat aan het rondkijken, dus hopelijk kan ik jullie volgend jaar studio foto's laten zien. Ik hoop dat ik komend jaar een hoop mooie foto's kan gaan maken. En uiteraard: Bokt meetings!
Voor wie het leuk vinden mijn site & facebook
https://www.facebook.com/ShikoFotografie
http://shikofotografie.weebly.com/
Nu ik zo de foto's ziet denk ik wat een lelijke foto's
.. Ik ben er heeel slecht in om wat van mijn eigen foto's te vinden.. Het moet bij mij altijd perfect maar helaas.. Hopelijk vinden jullie de foto's wat en geef alsjeblieft je eerlijke mening!
Voor iedereen, een gelukkig een fijn nieuw jaar!