Bij vragen over de foto's hieronder, let me know, vind het altijd leuk om over beeld te praten 
Het jaar begon voor mij in Marokko. Echt een prachtig land om te fotograferen. Het hele landschap samenvatten in één foto is geen beginnen aan: achter elke berg, heuvel, stad was het weer anders. Dus ik pak een foto van wat ik het mooist vond daar, de Sahara:

Ik ben er twee weken geweest, één week door het land met een huurauto met m'n toenmalige vriend, de tweede week heeft Arafat me meegenomen door de bergen en de woestijn. En dat is gelijk één van de weinige keren dat ik een paard voor de lens gehad heb dit jaar.

Eén van de voornemens van dit jaar was om de 'fantasy' wat los te laten en wat meer te gaan fotograferen in deze tijd. Dat is met de volgende drie beelden gelukt, de titel van de 'mini'serie is 'Geen Wonder'. Nog niet af, maar vind het een lastige serie om verder mee te gaan, en met drie beelden vertelt ie volgens mij het verhaal ook al wel:

Zo, even wat vrolijkers
Ik mocht ook de bruiloft fotograferen van dit paar dat in 18e eeuwse barokstijl trouwde. Zonnetje, prachtige trouwkleding, was echt een genot om te zien. Als je meer foto's wilt zien, kan dat hier.
Tegen je broertje zeg je ook geen nee als ie foto's nodig heeft ter promotie van z'n singletje:

En nog een lieVe: vrienden van mij wilden foto's met z'n tweetjes. Dit is misschien niet de foto waar ze sámen het beste op staan

En dan weer heel wat anders, een drieluik, 'On Death'. Eigenlijk ontstaan uit een experiment met vorm/textures.

Aan het einde van het jaar m'n voornemens om wat minder fantasy te fotograferen de deur uit gedaan, en lekker een aantal shoots met dat thema gepland. Ik vind het leuk, kan modellen er blij mee maken en had er de tijd voor
Twee voorbeelden:
#10 - De Reiziger

#11 - Omen
En toen was het bijna 31 december en bedacht ik me dat ik nog geen nieuwjaarskaart had... Gisteren met vriendje nog even de studio ingedoken, gistermiddag en vandaag hard bewerkt, en:

Iedereen een heel mooi, creatief en vooral gewoon goed 2014 toegewenst
Kan niet wachten tot je volgende topic voor 2014!
Maarre ... Ik vind het geweldig
!
)