Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foto 3 wekt wel een ander gevoel/gedachte op dan waarschijnlijk de bedoeling is..

ThreeFingers schreef:De foto's zijn bewust zo gemaakt dus zwart wit en vrij donker. Maar bij mij niet te donker maar dat ligt vaak aan het beeldscherm.
De foto's zijn zonder statief en zonder flits gemaakt.
Misschien had ik ze niet hier moeten plaatsen.
Omdat het meer om het model gaat en niet om te donker of " ik zou dit of ik zou dat".

ThreeFingers schreef:De foto's zijn bewust zo gemaakt dus zwart wit en vrij donker. Maar bij mij niet te donker maar dat ligt vaak aan het beeldscherm.
De foto's zijn zonder statief en zonder flits gemaakt.
Misschien had ik ze niet hier moeten plaatsen.
Omdat het meer om het model gaat en niet om te donker of " ik zou dit of ik zou dat".
niet echt eigenlijk. Hoe groot is ie eigenlijk? 1.40 ofzo? Lijkt zo klein
ShamalArabs schreef:Misleidende titel.... "Hunk"niet echt eigenlijk. Hoe groot is ie eigenlijk? 1.40 ofzo? Lijkt zo klein
![]()
Anyway, ik mis in je OP de bedoeling van de foto's. Wil je commentaar op het model, de achtergrondkeuze, de sfeer, de kwaliteit? of het totaalplaatje?
TessaVB schreef:ShamalArabs schreef:Misleidende titel.... "Hunk"niet echt eigenlijk. Hoe groot is ie eigenlijk? 1.40 ofzo? Lijkt zo klein
![]()
Anyway, ik mis in je OP de bedoeling van de foto's. Wil je commentaar op het model, de achtergrondkeuze, de sfeer, de kwaliteit? of het totaalplaatje?
Gelukkig trek jij ook geen volle zalen.![]()
Ik vind het wel toffe foto's! Maar ook hier op mijn gekalibreerde scherm is het gezicht niet echt te zien, dat is wel jammer.