[FOTO] Katje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

[FOTO] Katje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 17:09

Ik heb vandaag voor het eerst een kat op de foto mogen zetten. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik een kat op de foto zou zetten. Ik ging namelijk een paard op de foto zetten, maar toen ik even bij die mensen thuis was dus ook even op de kat geoefend haha!

Ik vond het erg lastig. Paarden en honden zijn een stuk makkelijker neer te zetten en af te leiden haha :+ Maar vond het erg leuk om te doen en wil het zeker ook nog vaker gaan doen! Dus ben erg benieuwd hoe jullie de foto vinden en of jullie nog tips en/of opmerkingen hebben :D

Afbeelding

magda_90

Re: [FOTO] Katje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:35

Wat een leuk beginsletje. :j

Wel een paar tips:
- Aan de onderkant bevindt zich wat loze ruimte;
- Aan de bovenkant vindt ik het wat te donker wat een raar contrast vormt met de onderkant;
- De volgende keer zou je wat meer licht kunnen creëren waardoor de pupil vernauwt (wat ik persoonlijk mooier vindt).

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 17:41

Bedankt voor de tips! :D

Ik ga nog even spelen met de foto wat bijsnijden enzo! De kat was onder de kerstboom gekropen waar een wit kleedje onder ligt, vandaar het contrast tussen donker en licht! Ik fotografeerde binnen zonder behulp van lampen of flitsers (deze heb ik (nog) niet), dus kon helaas niet meer licht creëren!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:45

Normale lampen kunnen ook prima dienst doen in een dergelijke situatie. Tenminste als je ze genoeg licht geven. :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 18:10

Bedankt, zal daar nog eens wat meer mee proberen :)

Nog een fotootje van dezlfde kat:
Afbeelding