[DIGI] Een hele andere kant van tekenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Django_Mette

Berichten: 1374
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

[DIGI] Een hele andere kant van tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 17:59

Ik heb echt geen idee of dit bij fotokunst moet of hier. Het gaat namelijk niet om echte foto's maar op De Sims 3 :+
Sinds mei ben ik serieuzer gemaakt met foto's maken op de Sims en ik ben ze langzaam wat gaan bewerken. Eerst alleen maar effecten, maar nu komen ook de manen en staart aan bod.
Bij deze alleen de staart gedaan.Ik laat alleen foto's waar een echte bewerking op zit zien, die met alleen effecten zijn nou niet bepaald oogstrelend. :Y)
Alleen de staart gedaan
Afbeelding
Deze volgde erna, en ik ben nog steeds verbaasd over hoe ik het heb gedaan.
Afbeelding
Ik vond dat ik echt vooruit ging, en ging er effecten bij doen.
Afbeelding
Omdat deze gewoon gaaf is.
Afbeelding
Ik maakte een Sims kerstkaart, alleen vergeten deze te versturen :o Ik moest hier ontzettend veel bij doen. Het hoofdstel is gephotoshopt en toen met Picmonkey er nog een beetje een kaart van maken :P
Afbeelding
Het vervagen deed ik steeds preciezer en gerichter en met succes. Het gaf betere foto's
Afbeelding
Afbeelding
Nu ben ik bezig met het eindjaarsproject. Helemaal middeleeuws! Ik heb nu rond de 8 foto's en het zal wel even duren voordat die klaar zijn. Als ze af zijn komen deze in de OP. Twee zijn er nu af :)
Afbeelding
Afbeelding

I hope anyone like it :3

HoresesLover

Berichten: 1589
Geregistreerd: 26-09-11

Re: [DIGI] Een hele andere kant van tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:35


Django_Mette

Berichten: 1374
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 21:11

HoresesLover schreef:
Ik vind ze erg gaaf! Ik sims zelf ook, alleen ik snap nog steeds niet hoe je die manen zo krijgt.. :P Welk programma gebruik je? Oh, en ken je dit topic al? [ENT-HK] Na heel wat bugs en veel stress, aangekomen bij De Sims #6 !


Nee, dat topic ken ik niet. Zo maar even een kijkje nemen :D Ik ben blij dat je ze leuk vindt. In sommige zit echt uren werk. Ik heb voor veel effecten eerst Adobe Photoshop elements 10 gebruikt, maar ben langzaam overgestapt naar GIMP 2.6