Ook fronst zij haar wenkbrauwen naar me als ik op het schoolplein verschijn om de kinderen op te halen, nadat ik net de heren Fjord en de Shet eens goed ontdaan heb van overtollige wintervacht (en nee, ik geef toe...een fleecetrui dragen is dan NIET handig maar het was zo'n spontaan "laat ik eens flink rossen"-idee en ik had ECHT geen tijd meer om me eerst om te kleden!
)Helemaal ongerelateerd aan dit voorgaande, houdt mijn zusje enorm van bling (hak op tak, ik weet het maar ik vrees dat ook dat iets is dat bij mijn chaotische natuur hoort...de 2 komen later samen...ik beloof het!
)Zij had onlangs een armbandje van gevlochten leer met een enorm bling ding erom gezien in het krantje van een plaatselijke juwelier...of ik dat niet ook kon maken...beetje bling voor kerst (en het ding kostte 59 euro)....Ja hoor, dat kan ik wel.....(zelf ben ik dan weer absoluut niet van de bling trouwens)

Hmm....beetje karig zo, zo'n dun leren armbandje...zullen we daar geen setje van maken? Weet je sis, ik maak er nog 1 voor je bij

Veel beter...

De tweede armband is uiteraard van paardenhaar

Teveel bling voor mij persoonlijk...zelfs de sluiting is a-la-bling

Om even te "ont-blingen" ook een setje voor ons dochtertje (als echte dochter van haar moeder hoeft ook van haar dat 'gebling' niet zo, maar zij houdt weer wel van glanzende zilverkleuren en stoer)
Paardenhaar op (wauw wat soepel) glanzend zilverkleurig leer:

met een mooie sluiting van roestvrij staal (ik overweeg nog om hier de naam van haar pony op te laten graveren)

En omdat 1 maar zo alleen is.....

Aangezien mijn vader al bijna 2 jaar dagelijks zijn 2 paardenhaar armbanden draagt, mijn zusje en dochter deze setjes zullen dragen, zal ik eindelijk tegen mijn moeder kunnen zeggen "jeetje, al dat paardenhaar aan tafel...en het is nog wel kerst" (en ja, ik verheug me daar nu al op...alleen de voorpret is het al waard!)
En ik? Ik zal helemaal niks paardenhaarderigs dragen al kan ik een statisch aan mijn panty geplakte verdwaalde haar niet uitsluiten!

Alvast fijne feestdagen iedereen!
! Wat ben ik nog superblij elke dag als ik naar mijn prachtige armbandje kijk die jij voor me hebt gemaakt