Na een nieuwe camera gekocht te hebben vond ik dat het tijd was voor een nieuw logo. Ik ben me ervan bewust dat van logo wisselen niet de handigste manier is om klanten te trekken haha, maar op mijn oude logo staat een al door meerdere mensen in gebruik genomen fotografienaam. Dat kan natuurlijk niet, vandaar dat ik besloot een frisse start te maken met nieuwe camera, fotografienaam, -logo en copyright teken.
Nu is het zo dat ik over geen van de laatste drie uit ben wat het wordt, dus ik roep jullie hulp maar even in.
Het moet dus een afbeelding worden met mijn fotografienaam en eventueel versiering, die ik op mijn foto's kan plaatsen. Dezelfde afbeelding of een variant moet ook (kunnen) dienen als logo op een toekomstige site.
Over de fotografienaam: mijn naam is Fatima, en mijn eerdere fotografienaam was dan ook 'Fatography'. Nu dacht ik aan een simpele verNederlandsing van die naam; 'Fatografie'. Maar ik zou natuurlijk ook gewoon Fatima Fotografie kunnen doen (allitereert leuk). Verder was ik eigenlijk nog niet gekomen.

Hieronder een overzichtje van wat ik tot nu toe bedacht heb.

Iedereen met een mening of andersoortige opmerking is welkom.