excusez-moi als dit verkeerd staat, maar tussen alle creatievelingen leek mij deze vraag het meeste op z'n plek.
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een bewaarmap voor schilderijen. Ik schilder vrijwel altijd op canvas dus ik ben niet op zoek naar dit. Eigenlijk wil ik het liefst een A0 (of A1) koffer van kunststof en hij moet ook nog breder zijn dan 1 a 2 cm. Mijn werk moet namelijk mee naar een intake op een kunstacademie en het lijkt mij wel handig om meerdere dingen te kunnen vervoeren in 1 koffer.
En een koffer die aan mijn eisen voldoet lijkt wel onvindbaar
Ik ben in Zwolle alle winkels al af geweest en op internet kan ik ook nog niets vinden. Weet iemand hier nog een winkel in de omgeving van Zwolle die deze koffer wel verkoopt? Of een webshop die ze heeft en ook nog eens wil versturen?
Alvast bedankt!

Maar ik heb er een besteld bij Harrolds van 74 x 103 x 3 cm
en dat moeten we echt heel veel. Moet zeggen dat dit deel van Rotterdam best leuk is! De stad verder... Ja ik weet niet. Ik kom uit een dorpje midden in de polder dus het is nogal een cultuurshock, ondanks dat dit mijn 5e jaar Rotterdam al is. Denk dat ik liever een kamer zou zoeken in Leiden, als ik het huis uit ga.