[TEK][WIP] Stoere kruising Dakota

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

[TEK][WIP] Stoere kruising Dakota

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:29

Jeetje wat is dat lang geleden dat ik een potlood in mijn handen had zeg, enkele jaren toch wel.. Jammer genoeg is het potlood dat ik momenteel in handen heb alles behalve fijn om mee te werken en is het papier aan de andere kant bedrukt met tekst.. :+

Ik dacht spontaan laat ik mijn puppy eens na tekenen, qua verhoudingen vond ik het erg lastig, ik heb zonder raster gewerkt en de foto na getekend vanaf mijn telefoon (Iphone 4s) ik heb dus in mijn hoofd de foto's vergroot en op papier gezet. Ik ben nog niet klaar maar vond het wel leuk om alvast een topic te maken! Ik heb gelukkig van verschillende stappen foto's gemaakt en ik hoop op opbouwende 'kritiek' en tips!

Foto's zijn gemaakt met mijn telefoon in kunst licht, geupload op facebook dus kwaliteit is een beetje jammer! Tekening is nog niet af.
Als referentiefoto heb ik een foto gebruikt die ik zelf heb gemaakt van mijn paard, staat wel in een topic van mij, kan de foto niet bekijken op de computer hier op stage vandaar ook dat ik de foto vanaf mijn telefoon heb nagetekend. Ik zet de foto hier later bij als ik thuis ben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HoresesLover

Re: [TEK][WIP] Stoere kruising Dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:24

Mooi hoor! :)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:27

* Draait nek weer recht %)
Altijd lastig als je je eigen paard gaat tekenen. Hij is al leuk aan het worden! Je ziet wel dat je materiaal niet helemaal meewerkt, zeker bij de donkere stukken. Ik denk dat je het met dit potlood lastig gaat krijgen als je nog een extra laag met meer accenten hier overheen zou willen aanbrengen. Ik heb de laatste jaren wel gemerkt dat `luxe`materiaal veel plezier geeft met werken.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 22:04

Haha draait hoofd sorry! Klopt hier loop ik erg mee vast ben nog niet verdergegaan,kan ik de volgende laag met goed potlood er op kunnen doen?