[TEK][WIP] Puss in boots

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caaramel

Berichten: 755
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

[TEK][WIP] Puss in boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 22:50

Hallo iedereen! Voelde het weer eens kriebelen om te tekenen, maar omdat ik nu wat vast loop, hoop ik een beetje op wat tips en motivatie...
Hierbij de boosdoener...

De schets (en was al begonnen inkleuren :o )
Afbeelding

Begin van de hoed
Afbeelding

En tot hier liep het goed, ben best wel al trots :+ op de hoed, ga die misschien nog wel wat aanpassen...
Afbeelding

En dan de kat... Voor de vacht heb ik alleen nog maar wat een opzet gegeven, maar weet niet echt hoe ik die kan uitwerken zodat die mooi 'fluffy' wordt...
Afbeelding

Dus zou héél dankbaar zijn voor wat tips hieromrent, maar mag over alles, kan ik alleen maar van leren :D

en nog een projectje van een tijdje geleden, naar aanleiding van een andere topic hier op bokt: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1747076&p=87123729&hilit=ree#p87123729
had beloofd als ik die ging natekenen dat ik het resultaat ging posten dus hierbij...
(is wel nog niet half zo mooi als het origineel, maar vond het wel leuk om te doen) :D
Afbeelding

caaramel

Berichten: 755
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [TEK][WIP] Puss in boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 08:48

beide met pastelkrijtjes en een paar pastelpotloden

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:49

Voor de vacht lijkt me vooral, niet vegen, en met korte, losse streepjes en kleine stipje zorgen dat je de haartjes ziet? En dan meebuigend met de contouren van het lijf zoals een echte vacht.
Ook de schaduwen niet aanbrengen als egaal ingekleurde vlakken maar ook over laten lopen met streepjes/stipjes... Leuk werkje nu al hoor :j

caaramel

Berichten: 755
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [TEK][WIP] Puss in boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 14:16

Bedankt! :D