Ik ben totaal geen ster in werken met pastelpotloden, maar ik probeer het te leren, en vind het leuk om te doen.
Ik begon in mijn tekening met het oog van een paard. Geprobeerd om op kleur te letten, maar bij mij word het altijd een hele mooie regenboog..
toch ben ik er trots op.
Vervolgens ben ik doorgegaan met een liggend paard. De verhouding klopt niet helemaal, het lichaam is te kort in combinatie met het hoofd, maar toch wel trots op het kleurgebruik. (Een voorbeeld leert je soms heel goed naar kleur te kijken!!)

En tot slot heb ik het paard van m'n stalgenootje na getekend. Vind zwart-wit tekenen best lastig, en ook nog niet tevreden over. Moet deze nog een beetje afmaken.

Tot slot nog een foto van de 3 bij elkaar.

Wat ik graag wil doen is zo veel mogelijk op dit blaadje zetten. (A3 formaat) Veel oefenen en dus ook fouten maken, maar wil graag ook tips.. Hoe hebben jullie beter naar kleuren leren kijken, enz enz.
Ik weet dat het geen denderend goed werk is, maar vond goedgelukt pastelwerk ZO goed dat ik erg mijn best doe om het ook te kunnen bereiken.

Op de een of andere manier ziet het er hier op papier wel veel mooier uit dan op de foto's
probeer morgen betere foto's te maken!