[VER] Flugel

Moderators: Ods, MirandaT, Duhelo, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lindeeee

[VER] Flugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 18:32

Hoi allemaal,

Sorry als dit niet mag mods...
Ik was eens rond aan het kijken op bokt, en toen kwam ik op het idee om een soort topic te maken, waarin er een stukje verhaal staat, en jullie bokkers bij het verhaal een stukje toevoegen, zodat we uiteindelijk een heel verhaal hebben. Het stukje verhaal zal zo hierop komen te staan.

Barst los!

Het stuk verhaal:

Ik zet mijn cap recht, en concentreer me op de hindernis. Flugel galoppeert door de bak, ik stuur haar op de hindernis af. Hij is 1.20 meter, erg hoog, maar we kunnen het. Nog 2 galopsprongen voor de sprong. Ik voel Flugel versnellen, ze spant haar spieren, en daar gaan we. Perfect! Op naar de volgende hindernis. Een dubbelsprong met 3 sprongen ertussen. Ik voel de sterke spieren van Flugel onder me, ze versnelt, en daar gaan we! Weer perfect. Ze springt de laatste en we zijn rond. We hebben misschien niet de snelste tijd, maar ik ben trots op Flugel. Ze heeft haar best gedaan, we hebben geen strafpunten. Ik ga naar de andere bak en stap haar uit.
Ik ben 4e geworden! Ik had het niet verwacht, ik ben erg blij. Ik geef Flugel een knuffel en we rijden weer naar huis. Thuis zet ik Flugie op stal en geef haar brokjes. Zelf ga ik ook eten.
Flugel rent door de longeerbak. Ik sta middenin met een lange zweep. Er zit geen longeerlijn aan Flugel vast, ik stuur haar met mijn lichaam. Zodra Flugel rustiger gaat zet ik een stap naar voren, zodra ze sneller gaat zet ik een stap naar achteren. Ik ga schuin voor haar staan, en ze keert om. Ik kan haar de hele bak door sturen, met alleen mijn lichaam.
Ik zit weer op Flugel. De hindernissen staan hoog, op 1.30. Zo hoog springen we bijna nooit, Maar het moet goed gaan. Flugel kan dit. We rijden op de eerste af, perfect. De tweede gaat ook goed. Maar dan komt de dubbel. Flugel zet te laat af, komt niet goed uit, ik houd mijn handen naar voren om haar te laten herstellen, maar het gaat mis. Flugel zet ongecontroleerd af, en valt. Ik land ernaast, mij mankeert niks. Maar Flugel staat niet op. Ik probeer haar te laten staan, als dat niet lukt ren ik de bak uit, naar de kantine. De eigenares van de manege komt meteen, en belt de dierenarts. Het ziet er niet goed uit…

Sjors & Sjimmy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie