Nieuwe fotografienaam?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Nieuwe fotografienaam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 23:22

Hallo hallo,

Sinds ruim een jaar ga ik door het leven als Zoey Dercks Fotografie op dit gebied.
Maar nu heb ik steeds het probleem dat het niet blijft hangen bij mensen... En ik vind het zelf niet mooi, te lang...

Nu had ik ZON Fotografie bedacht (Z.O.N. zijn mijn voorletters) maar deze zit er al een in Sittard helaas pindakaas.

Misschien weten jullie nog iets pakkends voor me?

Korte info over mij:
Zoey O.N. Dercks
Hond Bliep
... Tsja dat was het wel.

Ik wil iets wat herkenbaar is voor mensen, en bruikbaar is voor alle soorten fotografie (dier/mens)

Alvast bedankt :o

Yvettee

Re: Nieuwe fotografienaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:38

Ik zou het dan toch bij Zoey Dercks fotografie houden. Als ik mijn naam opnieuw kon kiezen zou ik ook voor mijn volledige Voor en achternaam gaan. Ipv de twee eerste letters. Een naam blijft toch een stuk beter hangen dan een afkorting. (vandaar dat ik in mijn logo etc ook mijn volledige naam gebruik)

Weet je ook waarom het niet bij mensen blijft hangen? En hoe weet je dat het niet bij mensen blijft hangen? Want als ik jouw fotografie naam zie herken ik meteen dat jij er achter zit.

Plus mensen kennen je nu ook al als Zoey Dercks fotografie. Wanneer je deze naam veranderd moet je weer helemaal vanaf 0 beginnen.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 21:17

Hmm dankje Yvette...

Het ontbreken van klanten/geïnteresseerden zegt genoeg. Dit komt deels ook door mij zelf omdat ik (helaas) 2 meetings die ik zelf organiseerde heb af moeten zeggen dankzij door mij onveranderbare privésituaties...

Ik zit heel erg te twijfelen. Veel naamsbekendheid heb ik niet dus dat zal het hem niet doen denk ik zo.

Iemand op FB stelde Zoey-grafie of een variant daarop. Die vond ik eigenlijk wel leuk :D

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:28

Ik zou het denk ik gewoon zo laten. Ik weet niet hoe actief je bent met twitter facebook enz maar anders kan je miss een actie of iets in die trant doen.. dat doet vaak al een boel.
Verder snap ik het wel. Mijn naam is ook vrij lang; vanzoelenfotografie maar ik vind wel weer dat een naam nut moet hebben, je kunt zien wat het is en het ook dicht bij je staat..
en vergeet niet dat je je klanten echt wel moet opbouwen en die er niet van de een op de andere dag zijn. In het begin heb ik ook alleen maar vrienden gedaan om zo mijn portfolio een beetje op orde te krijgen.. daarna kwamen de klanten een voor een slowly binnen druppelen