Inmiddels ben ik al enkele maanden thuis, maar nog laaaang niet klaar met het uitzoeken van mijn foto's. Want het zijn er te veel..
Mijn camera is helaas gevallen, na 1.5 maand al, mijn tas ging ineens stuk (was een nieuwe tas, speciaal voor hikes, was niet te zwaar ingepakt oid, dus daar lag het niet aan). De camera is met lenzen en al op de grond gevallen, en naarmate mijn reis vorderde kreeg mijn camera steeds meer problemen. Mijn lenzen wilde ook steeds slechter scherpstellen (ze blokkeerde helemaal). Ik had ze voor de snelle momenten dus op AF. En met een groothoek (10-22) is het vrij moeilijk handmatig scherpstellen.
Dus foto's maken was zeker in moeilijkere situaties verdomde lastig, wat echt heel frustrerend was omdat ik vaak niet veel tijd had om iets 20x overnieuw te doen..
(Camera + 1 lens konden ook niet meer gemaakt worden, heb inmiddels een nieuwe camera en ook mijn lens opnieuw gekocht, de groothoek heb ik laten maken voor x aantal euro's).
Anyway, het komt erop neer, dat ik nu een paar van mijn foto's van mijn reis door Australië hier ga posten! Ik wil ook nog een topic maken op BEU, maar dan wil ik helemaal klaar zijn met het uitzoeken van al mijn foto's, en dat kan nog wel even gaan duren
..Dus bij deze:
1.

2.

Dingo..
3.

Zebravink
4.

Geen macro shot, hij was namelijk groot genoeg
.5.

6.

Helaas ook geen macroshot, maar wel bijna ware grote

7.

Verlaten droomstrand, Tasmanië.
8.

Scenic flight over het Great Barrier Reef cadeau gekregen van een vriendin die daar werkt. (Als troost omdat ik 10 dagen vast had gezeten in een cycloon wat echt een drama was
).9.

Mister Krab met een aangespoelde kwal na de cycloon.
10.

Zichzelf verdekt opstellen
..11.

Eerste echte zonsondergang na de cycloon (de luchten hingen er nog).
12.

13.

Alle vlekjes zijn ontelbaar veel vogels.
14.

15.

Brace yourself

Puntje waar ik aan moet werken, horizonnen. Die zijn soms scheef, ik zie dat slecht..
En verder was het onwijs moeilijk om 15 foto's uit te zoeken, maar hier moeten we het maar even mee doen!
echt heel mooie foto's !
)