Omdat hij nu momenteel in de potlood fase zit heb ik er de [TEK] tag aan vast geplakt, maar de kans zit er wel in dat ik hem op de pc verder ga bewerken en dat het uiteindelijke resultaat een [DIGI] zal zijn.Het begon met een paard, onder het mom van 'goh leuk, weer een keer even een paard tekenen. Dus had in grote lijnen een paardje nagetekend en vooral gekeken naar de bespiering, vooral als zelfstudie. De voorbeeld foto wil ik hier niet plaatsen, is een stockfoto met auteursrechten enzo. Het gebruik van die foto kost mij ook geld dus ik hou hem voor mijzelf Mijn raster is een beetje raar, ik had geen liniaal in de buurt dus het moest maar even zo
Paardje

En laat ik nou een gruwel hekel hebben aan dingen natekenen... liever verzin ik, en teken ik zelf dingen, vandaar ook juist deze zelfstudie, snappen jullie mij nog? en dit plaatje hierboven voelt zó niet als 'van mij' zeg maar. Tja wat doe je dan... ik vind het zonde om hem maar weg te gooien dus ik borduur er maar even op door, ik had wel zin in een leuke uitdaging
ik wil wel een... pegasus! Jaaa
en ik werk graag met layers dus ik heb voor mijn gemak een nieuw blaadje gepakt zodat ik het paard zelf niet verknal:
Maar een pegasus is ook maar een pegasus, echt zó 13 in een dozijn, en na 2 minuten ben ik erop uitgekeken. Wat dan..
Ohja! er bestaat nog zoiets als een hippogriph, ff kijken of mij dat lukt... los vogelpootjes erbij getekend in dezelfde vorm en beweging van het paard, en dan krijg je zoiets als dit:
Alles bij elkaar ziet het er ongeveer zo uit (deze UGLY versie wou ik jullie niet onthouden
zelf moet ik erom lachen als ik er naar kijk, voor geval mensen het leuk vinden om met mij mee te lachen om de chaotische lelijkheid van deze compilatie, hieronder de link van de UGLY) http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... c29131.jpg
Hij is voorlopig nog niet af, ben nu momenteel de schets aan het opschonen
ik heb er ook nog een groter plannetje mee, maar ik wil eerst eens kijken of dingen gaan zoals ik wil dat ze gaan, voordat ik mijn uiteindelijke plannetje ga verklappen. Hopelijk vinden jullie het begin van mijn project alvast leuk, en het blijft in elk geval een hippogriph

weer eens wat anders!
Maar dat maakte deze wel apart. 
Maar hij is wel leuk geworden!