Gezocht: Tekenaar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SETEFURII

Gezocht: Tekenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 22:20

Dag kunstige bokkers,

Hopelijk staat het hier een beetje goed. Anders TEM je maar. ;)

Ik ben op zoek naar een goede tekenaar, die in potlood, met of zonder kleur werkt. Alle andere tekenkunsten zijn ook welkom, alleen geen schilderijen of iets in deze aard. Het probleem is echter, dat het niet is om een paard te tekenen, maar een vervoersmiddel (moto). Weet niet of iedereen daar even goed in is en ben er zeker van dat niet iedereen dit zal doen.

Reactie of pb is welkom met wat meer informatie over je techniek en grootte en prijs en andere dingen.
Het is als cadeau bedoelt. :)

Groetjes.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 22:23

Ik teken normaal gesproken dieren maar ik denk dat een vervoersmiddel geen probleem is. Ik heb nu toevallig een aanbieding lopen dus die geldt dan nog gewoon. Omdat ik je geen tekenwerk kan laten zien van vervoersmiddelen kunnen we wel afspreken dat ik 'm maak en je daarna alsnog vrij bent of je het wilt kopen of niet. :)

Het gaat wel om grafiet of houtskool.
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 28-10-13 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 22:23

EvelijnS

Re: Gezocht: Tekenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 22:53

Wanneer je op zoek bent naar een dienst, dan kun je een advertentie plaatsen op de Bokt Markt. Ook staat er op UK een topic waarin verschillende kunstenaars hun dienst aanbieden: [UK] Tekeningen/schilderijen in opdracht

Daarom plaats ik hier een slotje.