Ten eerste leuk dat je hier kijkt. Ten tweede; sorry voor de inspiratieloze titel

Op het moment ben ik bezig met een tekening van HarriesHorse hier op bokt, in een kletstopic waar ik (en zij ook) in zitten werd gevraagd wie goede foto's had om na te tekenen, dus ik heb aangeboden om het paard van HarriesHorse na te tekenen
Nja genoeg geklets, ik zal maar de stapjes die ik tot nu toe heb gezet hier tonen en steeds nieuwe upjes plaatsen

Mijn raster is 1,5 x 1,5 cm en ik gebruik de grijze tekenpotloden van Eberhard Faber, het meeste de HB en de 6B.
Tips zijn welkom

Klik voor de voorbeeldfoto!

WIP 1: Alleen nog het (voor de kijker) rechteroog gedaan. Helaas geen foto's van het maken van het raster en de schets. (21-10-13)

WIP 2: Linkeroog er ook bij, deze heb ik later nog aangepast want die was me niet naar de zin
(21-10-13)
WIP 3: Linkeroog aangepast en neusriem getekend. Die neusriem was overigens bloed, zweet en tranen om die een beetje normaal te krijgen en hij is me nog steeds niet naar de zin. Wordt later nog aangepast dus
(22-10-13)
WIP 4: Gedeelte bij linkeroog wat lichter gemaakt. (22-10-13)

WIP 5: Het (voor de kijker) linkergedeelte van het hoofdstel afgerond
(23-10-13)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Dit is voor mij ongeveer de 3e serieuze tekening die ik op deze wijze maak. Nogmaals; tips zijn welkom

Groetjes, Nynke.
Dus ik heb nog geen idee wanneer ie ongeveer af is..
Ben binnenkort ook te vinden in het aanvraagtopic voor tekeningen