Ik zou graag van jullie horen wat jullie er van vinden en tips of kritiek geven mag altijd! Ik probeer zo veel mogelijk de juiste interpunctie en spelling te gebruiken, vergeef me als dat hier en daar nog schort.
Dit is nog maar een concept. De titel is ook nog niet helemaal naar mijn zin, dus ideeën zijn welkom.
Enjoy!
Unconditionally and taboo
Eve leidt het leventje waar iedere jonge vrouw jaloers op zou zijn. Ze heeft een leuke baan, volgt een leuke studie en heeft een relatie met de meest begeerde man van de stad.
Maar wanneer ze de mysterieuze A. ontmoet, lijkt ze de controle over haar perfecte leventje even kwijt te zijn.
PROLOOG
Al heel de avond stond hij aan de bar. Oh god, wat was hij sexy. In mijn buik voelde ik de cocons zich ontpoppen tot vlinders, die zich langzaam verspreidden door mijn lichaam als een warme gelei.
Starend in de mensenmassa, stak hij een sigaret op. Mijn blik gleed over zijn lichaam. Van zijn hand die zijn aansteker vast hield, naar zijn mond waarmee hij krachtig een teug van zijn sigaret nam.
Zijn ogen waren gericht op iets in de verte, ik kon niet zien waar hij naar keek. Langzaam draaide hij zich om, alsof hij voelde dat ik naar hem keek. Felblauwe ogen keken me strak aan. Zijn iets boze blik vervaagde tot een vriendelijk gezicht. Zijn ogen lieten me niet los, die me vragend aankeken.
Mijn wangen vulden zich met bloed en ik wende mijn blik af. Hopend dat niemand dit moment had gezien.