Na 14 jaar als goudsmid gewerkt te hebben heb ik vorig jaar september mijn baan opgezegd. Ik had nog wel steeds het atelier thuis. Om een vriendinnetje te bedanken voor het passen op onze huisdieren heb ik afgelopen zomer een armband gemaakt van een pluk manen van haar Fries. En zo is het begonnen.... Inmiddels maak ik in opdracht paardenhaarsieraden van zilver of goud. Alles handgemaakt onder de naam Paard en Sieraad. Ik wil jullie graag het een en ander laten zien en mocht je interesse hebben zoek me dan op op Facebook onder https://www.facebook.com/paardenhaarsieraden of stuur me een pb. Groetjes, Barbara
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 18-10-13 10:17, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Vergeet je [TAG] niet! :)
Wauw! Supermooi! Wat zijn de prijzen gemiddeld voor een ring? En op de eerste ringfoto, is daar een stukje af of hoort dat? Prachtig hoor, succes verder!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 18-10-13 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Gedeelte verwijderd dat een reactie is op een verwijderd bericht.