Aansprekende foto's voor website

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GentleZ

Aansprekende foto's voor website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 15:30

Hallo bokkers,

Ik heb een vraag. Ik werk bij een ICT-detacherings bedrijf en we zijn bezig met een nieuwe site. De site wordt opgedeeld in drie hoofd-pagina's, met de kopjes "Detachering", "Software Ontwikkeling" en "Social Media".

Nu willen we graag mooie foto's (kopen) die dan verspringen op de voorpagina, om te navigeren naar die drie verschillende koppen. Een voorbeeldje staat op de site van ASML (www.asml.com) , een van de kernwaarden van ASML is snelheid, daarom hebben zij een foto van een valk op hun site.

Nu vinden wij het heel moeilijk om goede passende, indrukwekkende mooie foto's te vinden. We willen ook graag richting de natuur of dieren.

Detachering betekent "uitbesteden", ik zat al te denken aan een paard dat in het oog van een ander paard of dier kijkt (vertrouwen of rondkijken naar iemand anders), maar misschien is dat wat ver gezocht...

Software Ontwikkeling spreekt wel voor zich, hier zat ik te denken aan een bloem in ontwikkeling? Of misschien een bijenkorf, een groot "net van ontwikeling".

Social Media dacht ik in de richting van een kudde...

Ik vroeg me af of jullie misschien nog ideëen hebben, ook als ze helemaal een andere richting of thema op gaan, alles is welkom!
Daarnaast vroeg ik me af of jullie misschien goede fotografen weten (of zijn, er lopen hier zoveel talenten rond) die natuur of dieren of iets anders passends fotograferen.

Alvast bedankt!!
Groeten,
Caitlin

WilmaBoy

Re: Aansprekende foto's voor website

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:32

het beste wat je kan doen is een marketing bureau contacteren. Die hebben dergelijke foto's en dan hoef je je ook geen zorgen te maken over de cpyright ;-)

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:34

Kijk eens op hypofocus.com, een fotografe die levert uit stock maar ook opdrachten op maat maakt :). Ze heeft er oog voor en weet binnen een oogwenk een relepvante selectie voor je maken. Succes met de website!

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 15:41

MerelBormans schreef:
Kijk eens op hypofocus.com, een fotografe die levert uit stock maar ook opdrachten op maat maakt :). Ze heeft er oog voor en weet binnen een oogwenk een relepvante selectie voor je maken. Succes met de website!

Bedankt voor de goede tip! Ik heb eens op haar site gekeken en het ziet er goed uit, ik ga haar benaderen.

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:28

Mooi zo, succes met de website! :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:37

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:52

Wanneer je op zoek bent naar diensten voor je bedrijf kun je een advertentie plaatsen op de Bokt Markt. :)

Daarom plaats ik hier een slotje.