[TEK] [WIP] Eerste tekening; een roodborstje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

storrum

[TEK] [WIP] Eerste tekening; een roodborstje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 09:50

Enthousiast geworden door alle prachtige dingen die ik hier voorbij zie komen het ik de stoute schoenen aangetrokken en ben gisteravond voor het eerst op schilder/tekenles geweest. Heerlijk om alleen maar bezig te zijn met je potloden en papier, en nergens anders aan te denken. Dus ik ben enthousiast :)
Dit is mijn eerste tekening-in-wording :) (is natuurlijk helemaal niets vergeleken bij wat ik hier allemaal langs zie komen maar het begin is er en ik ben trots *D ) volgende week de achtergrond etc.

Ik heb nu potloden geleend van iemand, maar kan iemand mij tips geven over wat en waar het beste te kopen?
Afbeelding

elsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:37

Je hebt in Nederland best veel 'schilders' winkeltjes, daarin kun je allerlei soorten potloden/verf/papier/doeken en andere gerelateerde dingen kopen. Geen idee of je dat ook in België hebt.. je zult ook vast webshops hebben maar daar heb ik persoonlijk geen ervaringen mee.
Ik vind je tekening trouwens mooi gelukt voor een 1e keer! Hij kijkt lekker ondeugend voor zich uit :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 08:48

Zo! Vooral lekker doorgaan met tekenen!
Je heb een karaktervol vogeltje neergezet! En geloof mij, dat is niet makkelijk ;-)
Teken en schilder materiaal kan je bij zgn speciaalzaken kopen of bij een goed gesorteerd warenhuis en inderdaad online