Nu zie ik mij zelf niet echt als een kunstzinnig figuur, zeker niet als je ziet wat een pracht werken er hier bij UK langs komt, maar ben wel redelijk creatief aangelegd

Het eindresultaat van de activiteit van een tijd terug:
Een kleurrijk geheel van Zeeuwse knoppen

Na wat nadenk werk had ik een idee in m'n hoofd. Er moest voor elke verdieping iets gemaakt worden en elke verdieping heeft zijn eigen kleur (geel/blauw/rood).
Drie canvas doeken gekocht, wat verf en kralen en toen aan de slag met de achtergrond van het gele stuk:

Tevens alvast begonnen met het gieten van de eerste knoppen, de mal heb ik zelf gemaakt met 2 componenten siliconen:

En de kleine knop, die ik nog had liggen, schilderbeurt gegeven:
Boerenbond aan het doek bevestigd en tevens de kleine knop, van kralen heb ik het idee van een ketting gemaakt:

Ik zag helaas later pas dat de stroken boerenbond niet helemaal recht zaten en het patroon niet gelijk loopt
Haastig spoed...Vandaag verder gegaan met het gele doek en hem afgemaakt:

En vandaag een begin gemaakt van het blauwe doek, deze zal het zelfde idee hebben, maar een andere uitwerking

Achtergrond:

Inmiddels de knoppen geschilderd en hier alle materialen die ik ga gebruiken op het doek gelegd:

De foto's zijn gemaakt bij lamplicht en met m'n mobiel, dus verkleuren helaas was

De werken zijn gebaseerd op Zeeuwse klederdracht:

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, de bewoners van m'n werk vonden het tot nu gelukkig erg geslaagd en ook m'n leidinggevende vond het leuk

Als ze allemaal klaar zijn, zal ik bij daglicht met de SR foto's maken, kijken of ik het er dan beter op krijg