Al superlang geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar dacht, waarom ook niet...
Een beetje bang voor de kritiek, maar uiteindelijk, alleen door kritiek kan je verbeteren

Ben in Juni afgestudeerd als leerkracht plastische opvoeding en heb toen voor mijn eindwerk een drie luik gemaakt. Thema was balans, ik wou balans in kleur weergeven en balans in expressie van het paard. Ene paard heel uitbundig, andere 'afwezig', 'eenzaam'.
Heb dit drie luik nu ondertussen in een paardenwinkel (Het Ruyterhuys) mogen hangen van Mallootje hier op bokt en het hangt daar echt perfect!

Om dat ik soms van die buien heb waar ik echt wil gaan schilderen maar niet weet wat... nog maar even geoefend op het paard van Jolienvdb hier op bokt, haar lieve reus Grafiet
Nu ik hem nog eens terug zie zou ik alweer zoveel dingen kunnen veranderen

En ondertussen nog een opdracht gekregen van iemand anders om haar paardje te schilderen.

En jup, mijn rommel na enkele dagen schilderen

Heb het gevoel dat ik nog zoveel te leren heb en zou dit ook graag willen, alleen kan ik hier niet meteen een goede cursus schilderen vinden in de buurt voor volwassenen. Of althans, die lessen zijn ondertussen al begonnen.
Soms weet ik gewoon niet goed wanneer nu iets echt 'af' is, ik kan soms blijven werken op een schilderij...
Dus ondertussen blijf ik maar oefenen als ik opdrachten heb of opeens een ingeving krijg
Wou ze nu toch even laten zien
maar wees een beetje lief
Groetjes, Alison
Ziet er leuk uit zo in de winkel.
ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.