I know, foto is een beetje crappy...
Wil je de agenda? > http://vriendenvan.ipsedebruggen.nl/Kun ... 8,,,,,,,,/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Agossie schreef:Het lijkt een hele eer, maar ze hadden je er wèl van op de hoogte moeten stellen èn je ervoor betalen! Op deze manier wordt jouw auteursrecht enorm geschonden (is echt wettelijk diefstal). Als ik jou was zou ik met de drukker contact opnemen en dit melden. Je hebt echt recht op een vergoeding.
Zo te lezen is het een speciale agenda met kunstwerken gemaakt door mensen die ook op de instelling wonen waar HD woont
. Ze hebben volgens mij aan HD gevraagd of ze wat tekeningen mochten hebben. Het enige wat hij niet wist was welke het zou worden, welke maand en of er uberhaubt een tekening van hem gebruikt zou worden. Apple schreef:Agossie schreef:Het lijkt een hele eer, maar ze hadden je er wèl van op de hoogte moeten stellen èn je ervoor betalen! Op deze manier wordt jouw auteursrecht enorm geschonden (is echt wettelijk diefstal). Als ik jou was zou ik met de drukker contact opnemen en dit melden. Je hebt echt recht op een vergoeding.
Ik denk dat dit wel mee valtZo te lezen is het een speciale agenda met kunstwerken gemaakt door mensen die ook op de instelling wonen waar HD woont
. Ze hebben volgens mij aan HD gevraagd of ze wat tekeningen mochten hebben. Het enige wat hij niet wist was welke het zou worden, welke maand en of er uberhaubt een tekening van hem gebruikt zou worden.