[TEG][WIP] Koudbloed Kim

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

[TEG][WIP] Koudbloed Kim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 14:12

Sinds kort heb ik een nieuwe hobby tekenen! en dat wil ik natuurlijk met jullie delen.

Willen jullie mij alsjeblieft niet vergelijken met Babe of andere getalenteerde bokkers (waar er veel van zijn) en het commentaar niet te hard maken, aangezien ik pas een paar weken met tekenen ben begonnen en dit mijn eerste echte tekening is.

Commentaar en tips ze zijn allemaal welkom

Voorbeeld foto:

Afbeelding

Het begin:

Afbeelding

Ps: Het oog is stiekem door m'n zusje getekend, ik probeer als een gek het uit te gummen. Alleen lukt het niet echt en is de foto niet van de beste kwaliteit, de volgende foto's ga ik met een camera maken.

Vraagje aan jullie: de foto is via de ipad genomen, zijn de foto's dan schuin voor jullie?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 16:34

Voor een WIP topic (waarbij je tekening nog niet af is) moet je 3 stappen laten zien :) Heb je die nog? Anders wordt je topic gesloten. En het is misschien handig om een betere foto te maken, het is nu heel slecht te zien en staat inderdaad schuin.

Verder zie ik wel dat je veel veegt, probeer dit niet te doen! Dat maakt je tekening er niet mooier op. Je kunt beter gewoon inkleuren (soort lijntjes zetten alsof je een vacht of manen tekent) dan vegen.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 16:37

1234 schreef:
Voor een WIP topic (waarbij je tekening nog niet af is) moet je 3 stappen laten zien :) Heb je die nog? Anders wordt je topic gesloten. En het is misschien handig om een betere foto te maken, het is nu heel slecht te zien en staat inderdaad schuin.

Verder zie ik wel dat je veel veegt, probeer dit niet te doen! Dat maakt je tekening er niet mooier op. Je kunt beter gewoon inkleuren dan vegen.

Daar ben ik van op de hoogte, ik ga morgen betere foto's plaatsen :j wel raar, want bij mij ziet de foto er goed uit en kan ik de lijntjes goed zien. Bedankt voor de tip!
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 10-10-13 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 16:37

Ja ik bedoel dat moet in je openingspost staan ;) Om degenen een beter beeld te geven op welke manier je het opbouwt. Morgen kan je je openingspost niet meer bijwerken.

Ik zie dit:
http://i40.tinypic.com/xlxbpy.png
Is totaal geen scherpe foto. Of je tekent heel erg licht, dan moet je misschien wat duidelijker tekenen :)

Maar ik zie dat je al je topic niet meer kan wijzigen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: [TEG][WIP] Koudbloed Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 17:54

Ziet er al leuk uit, ik herken Kim al een beetje erin! als ik een tip mag geven? het oortje lijkt wat klein, ik denk dat hij wat realistischer zal ogen als het oor wat groter zou zijn.

Ik volg :D

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 17:55

Dankje voor de tip! Ga het zeker veranderen.

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:10

Je kan je OP al niet meer veranderen volgens mij, je moet nu even een mod van UK PB'en.

Je foto is ook erg vaag.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 18:27

amberboktt schreef:
Je kan je OP al niet meer veranderen volgens mij, je moet nu even een mod van UK PB'en.

Je foto is ook erg vaag.

Alles is geregeld met een mod. Over dat de foto vaag is, daar ben ik achtergekomen, ga vanaf morgen alles met m'n camera fotograferen :j

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:37

Oke, ben benieuwd. :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 14:46

Omdat de tekening in de openingspost twee stappen te weinig bevat en de TS de komende tijd geen tijd heeft om nieuwe stappen te leveren, plaats ik hier een slotje.