[FOTO] Fantasy Fotoshoot Caitlin Classics Fotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

[FOTO] Fantasy Fotoshoot Caitlin Classics Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 18:29

Afgelopen zondag heb ik een Fantasy Fotoshoot gedaan in Bleiswijk. :)
Het hing erom of het uberhaubt door ging omdat er wat modellen en fotografen ziek waren of er was iets tussengekomen. We hebben het toch wel door laten gaan maar we waren maar met twee fotografen (inclusief mijzelf) en twee modellen. Overigens wel twee Top modellen! Wat een plaaaaaaatjes! En de modellen hadden er zelf ook werk van gemaakt, dus dat is altijd erg leuk!

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden.
Moet erbij zeggen dat ik nog niet erg lang fotografeer hoor :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een reactie is altijd leuk :)

Magica

Re: [FOTO] Fantasy Fotoshoot Caitlin Classics Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:57

Leuk ! Hier hou ik wel van. Ziet er keurig uit en kwa kleur bewerking zal misschien niet iedereen het mooi vinden maar ik vind het er wel prima bij passen

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 19:10

Magica schreef:
Leuk ! Hier hou ik wel van. Ziet er keurig uit en kwa kleur bewerking zal misschien niet iedereen het mooi vinden maar ik vind het er wel prima bij passen

Klopt het is wel een bepaalde kleur , maar wilde een wat dromerig effect creëren.
:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:12

Ik vind ze heel mooi, je hebt ze heel 'zacht' gemaakt qua stijl. Heb er met plezier naar gekeken!

Nannepannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:16

Oef wat een groot logo! Sorry, het trekt gelijk mijn aandacht. Geen lelijk logo, maar wel veels te groot.
Verder vind ik je cross-process trucje een beetje te extreem. Misschien is dat omdat ik weet hoe je het hebt gedaan, maar ik vind het altijd wat mooier als het wat subtieler is.
Een dromerig effect had je nog meer kunnen creëren als je de zwarte en donkere tinten iets omhoog had gehaald. Dan was er iets minder contrast geweest. Als je dan ook de temperatuur wat omhoog had gegooid, zodat de foto's wat warmer van kleur zouden worden, was het helemaal mooi geweest!
Foto 1 vind ik de compositie niet geweldig.
2 en 3 zijn leuk! Op 3 had je iets meer ruimte aan de onderkant kunnen geven, en hem iets rechter kunnen zetten. Lijkt nu alsof de pony met zn voorhand iets meer naar beneden staat dan zn achterhand.
Foto 4 vind ik erg krap aan de bovenkant!
Foto 5 is absoluut mijn favoriet! Heel leuk gezien, met die bladeren op de voorgrond!
6 vind ik een hele rare foto als ik heel eerlijk ben. Het meisje ligt een beetje raar op het paard en kijkt op de een of andere manier heel eng in de camera?
En de laatste 2 foto's vind ik ook echt heel tof! Deze bewerking vind ik heel mooi. Een stuk warmer en een fijnere sfeer ligt er in.
Vind het hele leuke foto's en helemaal niet slecht. Ze zijn mooi scherp en je ziet echt dat je een aantal creatieve dingen hebt geprobeerd. Ga lekker zo door, gewoon lekker met composities spelen, veel oefenen, dan kom je er wel!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 15:05

Nummer 5 en 8 zijn mijn favorieten omdat zij echt het Fantasy-gedeelte uitstralen, de rest doet dat imo niet wegens een niet pakkende combinatie van compositie en nabewerking helaas.