Afgelopen zaterdag ben ik samen met twee vriendinnen naar Ouwehands Dierenpark geweest, na aanleiding van het winnen van een wedstrijd met een ijsbeer foto. De beloning was een anderhalf uur durende workshop, gegeven door twee fervente natuurfotografen.
Het was een heerlijke dag waarin ik nog meer te weten ben gekomen over mijn camera. Na een uitgebreid bezoek bij de beren en wolven mochten we de rest van de dag voor ons zelf indelen.
We zijn uiteindelijk van 10.00 tot 15:30 in de dierentuin gebleven, en waren dan ook helemaal aan het einde van ons latijn.
Graag wil ik de foto's van deze dag met jullie delen!
(1) Een zeepaardje, die besloot om eens wat dichter bij het oppervlakte te zwemmen.

(2) Zijn broertje, die zich dichter bij de camera waagde.

(3) Finding Nemo, letterlijk.

(4) Wonderschoon onderwater, luchtbelletjes aan het koraal.

De vis met al die glinsterende schubben...
(5) Stiekem was dit een gelukstreffer...

En zonder dat ik het zelf besef, blijf ik weer veel te veel bij het aquarium hangen. Uiteraard hebben we ook boven-water-leven gefotografeerd.
(6) Zoals de statige kat-achtigen

(7) Of de Grote-boze-wolf.

(8) En last but not least, de fantastisch fotogenieke Maki's.

(2) Zijn broertje, die zich dichter bij de camera waagde.

(3) Finding Nemo, letterlijk.

(4) Wonderschoon onderwater, luchtbelletjes aan het koraal.

De vis met al die glinsterende schubben...
(5) Stiekem was dit een gelukstreffer...

En zonder dat ik het zelf besef, blijf ik weer veel te veel bij het aquarium hangen. Uiteraard hebben we ook boven-water-leven gefotografeerd.

(6) Zoals de statige kat-achtigen

(7) Of de Grote-boze-wolf.

(8) En last but not least, de fantastisch fotogenieke Maki's.

Dit waren toch wel de hoogtepunten van ons 'Dierentuin avontuur', waar we nu met pijnlijke voeten en spierpijn op terugkijken.