[FOTO] Niels Geusebroek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

[FOTO] Niels Geusebroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 12:33

Als onderdeel van mijn serie "Een dag uit het leven van" heb ik vorige week een dag meegelopen met Niels Geusebroek in het Paard van Troje in Den Haag. Hier heb ik backstage en onstage gefotografeerd en wilde deze plaat graag delen.

Afbeelding

De complete serie van Niels kun je vinden op www.charlottevanouwerkerk.com. Op mijn website staan ook de andere series zoals cabaretiers Niels van der Laan en Jeroen Woe en Q-Music DJ Joep Roelofsen en binnenkort komt "Een dag uit het leven van styliste Danie Bles" online.

JonneN

Re: [FOTO] Niels Geusebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:11

Wat een gaaf project! Hoe kom je daarbij en hoe kom je bij al die mensen terecht? :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 19:16

Dankjewel, het is een project welke ik zelf bedacht heb (het zal vast al bestaan hoor) zo'n twee jaar geleden. Ik benader heel veel mensen en heb geluk gehad dat veel mensen ja gezegd hebben en heel enthousiast waren. Ik heb nu langzamerhand een mooie lijst met namen dus het strikken van nieuwe mensen wordt steeds minder ingewikkeld. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:17

Mooie plaat zeg, ik hoor 'm bijna!

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:23

Heel stoer

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:32

Ik zag ze al langskomen op Facebook, heel erg gaaf! Hij is volgens mij ook wel sympathiek hè? Zo komt hij in ieder geval wel over. Leuk dat je ook steeds bekendere namen aan je lijstje kan toevoegen en dat het zo weer makkelijker wordt nieuwe mensen te regelen. :j