Buiten regent en waait het, is de lucht betrokken en kijk ik heimelijk naar de foto's van deze zomer. En aangezien ik nu toch koos-cameraloos ben, besloot ik dat ik de vakantiefoto's maar eens ging verwerken.
Ik wil jullie dit natuurlijk schoon uit Slovenië, Kroatië en Duitsland niet onthouden, dus vandaar dit topic!
Op vakantie heb ik meegenomen de Sony A65, met de ouwe kitlens (Zit nog groothoek op) en een 50mm.
Daar heb ik het gelukkig prima mee gered. Duitsland heb ik moeten doen met een oude Sony uit de A3xx reeks, dat was wel even wennen.
Maar gelukkig zijn ze geslaagd en ik wil ze graag met jullie delen!
Kroatië
Een oude mosselenkwekerij in het Limski zaljev (Limski kanaal)

Kleine eilanden

Bij Kroatië horen uiteraard de zomerstormen. Gelukkig hebben wij het droog gehouden...

En de prachtige havens bij zonsondergang

Prachtig einde van de dag
Vrolijk gekleurde kustplaatsen

Met helderblauw, spiegelglad water
Helaas ook tientallen zwerfkatjes...

Slovenië
Gekleurde toeristenbootjes

Prachtig verlichte ruines, kerkjes en dorpen!

Met mysterieuze ochtenden...

Duitsland
Hoewel het ons buurland is, is Duitsland verassend mooi! Onder andere dankzij de prachtige bossen
De sprookjesachtige kastelen

Die uiteraard plaatsen hadden voor de toernooiridders en hun paarden
Schattige dorpjes aan het water

Rustgevende ochtenden

En net zoals Kroatië, kent ook Duitsland rustige wateren

Maar als je dan weer in de auto zit, bepakt en vol beladen, kom je ook de andere kant tegen.

Excuses voor de foto-overload, maar het is erg lastig kiezen uit zo veel foto's.
Wellicht dat jullie nog wat minuten kunnen missen voor tips?

Ik ben ook erg blij dat ik deze storm mee mocht maken vanaf de veilige zijlijn. Meestal ben ik zelf de pineut, maar nu was het gewoon even onbekommerd genieten!
Mooie stijl heb je, kleuren vind ik erg mooi!