[FOTO] Pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hygge

[FOTO] Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 18:06

Hallo!

Vanwege de verjaardag van de eigenaresse van mijn verzorgpony had ik bedacht als extraatje een leuke fotolijst met een foto van de pony.

Wat vinden jullie van de foto?

Er zijn natuurlijk meer foto's gemaakt, maar ze zijn in mijn ogen niet goed. Dit was een van de weinige die goed was.
Het was regenachtig weer, maar dan als nog ben ik niet tevreden over de combinatie lens/body. (Canon EOS 1100D i.c.m. Tamron 70-300 mm)
Afbeelding

Tips en Commentaar is welkom, mits vriendelijk en opbouwend.

Groetjes!

(Ohja, die viezigheid bij haar schoft heb ik er met opzet niet afgehaald, want ik wilde madame zoals ze altijd is op de foto, dus met een beetje viezigheid. Tevens kan ik niet goed photoshoppen)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-09-13 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [FK] -> [FOTO]

Siepie

Re: [FK] Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:08

Ik vind de foto wat grauw en ik denk dat een foto waarbij de pony leuk kijkt met de oortjes naar voren leuker is dan een eetfoto, snapje? :)
Voor in een fotolijstje is deze leuk, het is een leuke foto maar niet bijzonder :)

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 18:12

__Lauraa schreef:
Ik vind de foto wat grauw en ik denk dat een foto waarbij de pony leuk kijkt met de oortjes naar voren leuker is dan een eetfoto, snapje? :)
Voor in een fotolijstje is deze leuk, het is een leuke foto maar niet bijzonder :)

Klopt. Het is meer voor haar zoals de pony is. Maar ik dacht misschien kan ik hier nog goede tips ontvangen voor een andere lens/body etc.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:15

Op zich een "leuk kiekje" maar niet echt bijzonder...ik weet niet wanneer de foto klaar moet zijn maar als het goed is komen er nog wel wat zonnige momenten.

Maak nog wat meer foto's zodat je een wat ruimere keuze hebt.Wacht even op een zonnetje ;)

De lens is op zich niet echt verkeerd,vanaf 200mm kun je mooi inzoomen zodat de achtergrond vervaagt.Gewoon wat spelen met zoom,licht en hoek/compositie.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:16

Als er wat meer (felle) kleuren inzaten was hij nog leuker geweest denk ik, zoals laura schreef lijkt hij wat grauw.
Leuke foto :)

Yvettee

Re: [FK] Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:35

Waarom ben je niet tevreden over je lens + body? Waar loop je tegen aan?
Op welke stand fotografeer je nu? (+ wat waren bij deze foto je instellingen?) Let meer op compositie, (als de zon schijnt op lichtinval), achtergrond (wat bij deze foto overigens wel netjes is!), houding van het paard.
Plus wanneer je een nieuwe lens of body wilt wat is dan je budget? Ook al denk ik dat je nog genoeg uit deze combinatie kunt halen!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 18:42

Tinky12 schreef:
Op zich een "leuk kiekje" maar niet echt bijzonder...ik weet niet wanneer de foto klaar moet zijn maar als het goed is komen er nog wel wat zonnige momenten.

Maak nog wat meer foto's zodat je een wat ruimere keuze hebt.Wacht even op een zonnetje ;)

De lens is op zich niet echt verkeerd,vanaf 200mm kun je mooi inzoomen zodat de achtergrond vervaagt.Gewoon wat spelen met zoom,licht en hoek/compositie.

Ik heb nog even te gaan. Ik hoop op nog vele zonnige momenten. :)

Yvettee schreef:
Waarom ben je niet tevreden over je lens + body? Waar loop je tegen aan?
Op welke stand fotografeer je nu? (+ wat waren bij deze foto je instellingen?) Let meer op compositie, (als de zon schijnt op lichtinval), achtergrond (wat bij deze foto overigens wel netjes is!), houding van het paard.
Plus wanneer je een nieuwe lens of body wilt wat is dan je budget? Ook al denk ik dat je nog genoeg uit deze combinatie kunt halen!

Ik heb je even een PB gestuurd! :)