[TEK] Abstracte Tijger in Kleur (Potlood)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anonimo12

[TEK] Abstracte Tijger in Kleur (Potlood)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 18:05

Hoi lieve Bokkers,

na een hele lange tijd (3 jaar ongeveer :') ) heb ik weer een tekening gemaakt. Normaal teken ik altijd met grijs potlood, en vrij realistisch. Gister besloot ik echter om eens een heel andere stijl te proberen, een meer cartoony/abstracte stijl, met kleur. Ik zou jullie graag willen vragen om tips, ik wil altijd blijven leren en beter worden. Zelf vind ik de stijl erg leuk, ik ben benieuwd wat jullie ervan denken. Oh, en achtergronden zijn niet mijn ding :+

Hierbij de tekening:

Afbeelding

Hierbij een tekening zoals ik ze normaal maakte:

Afbeelding

Dirndl

Re: [TEK] Abstracte Tijger in Kleur (Potlood)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:38

Ik vind het erg leuk! Vooral z'n uitdrukking, haha. Het enige wat me stoort is de streperigheid in de achtergrond, aangezien de rest wel zo mooi glad en zorgvuldig licht/schaduw is.

Anonimo12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 22:27

Haha, dankjewel voor het compliment! Wat betreft de achtergrond, je hebt helemaal gelijk :o Ik ben altijd te lui met achtergronden, waardoor het inderdaad de tekening verstoort... Misschien dat ik de achtergrond nog bij ga werken.

_emmma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:47

ik vind m ook erg leuk geworden, leuk dat je nieuwe stijlen uitprobeert! Ik moest wel een heel klein
beetje lachen om je achtergrond en je opmerking daarover :') Ik denk dat daar nog winst te behalen valt door m wat strakker in te kleuren denk ik dat het al minder storend is :)

Anonimo12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 22:56

Dankje! Ja, ik ken helaas mijn eigen zwakte, en achtergronden maken vind ik gewoon, tsja... een drama :')