Sinds 1 juni 2013 ben ik gestart met mijn eigen fotografie bedrijfje!
Wat vinden jullie van het logo ontworpen op een bestaande foto van mijn twee jarige hengst?
Positieve feedback is welkom!

Groetjes, Quillemette
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Telpeva schreef:Even vooral heel praktisch gezien, ik vind hem erg groot zoals hij nu is, als je hem zou verkleinen (drukkerij, op visitekaartjes, briefpapier etc.) heb je kans dat de details verdwijnen of onleesbaar worden. Dan doel ik vooral op de dunne lijnen die het paard omlijnen, en de kleine tekst onderaan. Beeldschermen met lage(re) resolutie zullen het plaatje ook minder goed en misschien zelfs blokkerig weergeven, misschien tot het punt dat de boel onleesbaar is.
Zelf zou ik in een geval als deze het paard stylistischer (is dat een woord?) vormgeven door het lijnenwerk af te wisselen door dunne én bredere lijnen te gebruiken, en ik zou het paard ook kleiner maken in verhouding tot het naamlogo. Ik vind het paard zoals hij nu is eigenlijk té aanwezig, maar dat is denk ik vooral persoonlijke voorkeur
Het is geen kritiek overigens, ik probeer puur met je mee te denken, ook met eventueel latere toepassingen in het achterhoofd (zoals ik al zei, drukkerij, beeldschermen e.d.) voor geval je wilt uitgroeien en later ook méér zou willen doen ermee.