welke camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous86

welke camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 14:53

hallo allemaal, allereerst bedankt voor het kijken.
Ik wil gaan beginnen met fotografie (dieren vooral)
en dieren met mensen.
Mijn vraag welke camera is nou het beste?
ik fotografeer nu met een nikon coolpix(gekregen voor sinterklaas)
maar toch wil ik graag mee gaan doen aan fotomeetings en proffesionele fotos maken.
verder hebben jullie nog tips voor het sparen? ik heb momenteel geen baan dus ook geen inkomsten.
mochten jullie iets weten hoor ik het graag.

bedankt voor het lezen en de reacties

Quillemette

Re: welke camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:32

Hee Rianne,

ik fotografeer met een Nikon D90. Ik ben sinds 1 juni echt gestart met mijn bedrijf en afgestudeerd
aan de nederlandse fotovakschool. Ik ben super blij met mijn nieuwe lens, 70 - 200mm f2.8 dit zijn wel heel erg dure lenzen.. Ik heb ook erg lang moeten sparen! Ik vind de kleuren van een Nikon zelf altijd erg mooi. Dit is natuurlijk ook smaak, wat jij mooi vindt of niet! :-) Heb je geen fotowinkel in de buurt die je kan adviseren?

Succes met zoeken!!

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 16:40

Quillemette schreef:
Hee Rianne,

ik fotografeer met een Nikon D90. Ik ben sinds 1 juni echt gestart met mijn bedrijf en afgestudeerd
aan de nederlandse fotovakschool. Ik ben super blij met mijn nieuwe lens, 70 - 200mm f2.8 dit zijn wel heel erg dure lenzen.. Ik heb ook erg lang moeten sparen! Ik vind de kleuren van een Nikon zelf altijd erg mooi. Dit is natuurlijk ook smaak, wat jij mooi vindt of niet! :-) Heb je geen fotowinkel in de buurt die je kan adviseren?

Succes met zoeken!!

nee helaas niet, maar ik zou al super graag een keer mee willen naar een fm om te zien hoe iedereen het doet, ik zelf zit nog lekker met mn nikon.
vind zelf nikons mooiere fotos maken dan andere cameras. dit is een van de fotos gemaakt met de coolpix
nou is het natuurlijk geen wereldmateriaal want ik kan niet photoshoppen maargoed
Afbeelding
deze ook:
Afbeelding

love_wiepke

Re: welke camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:11

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:52