Mijn hoogtepunten van afgelopen 1,5 jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JonneN

Mijn hoogtepunten van afgelopen 1,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 13:52

Hoi allemaal,

Gisteren zei een vriendin me dat ze vond dat ik me aardig ontwikkeld heb in het fotograferen de afgelopen tijd. Dat bracht mij op het idee om een verzameltopic te maken van de hoogtepunten op foto-gebied de afgelopen anderhalf jaar. Naast de foto's die ik hieronder heb geplaatst, maakte ik ook nog een boel vrij werk, maar voor het gemak heb ik het hier qua onderwerpen een béétje bokt-gerelateerd proberen te houden.

Ik sta open voor opbouwende kritiek, zodat ik nog meer kan leren. Houd het wel een beetje netjes alsjeblieft, want ik ben maar een amateur ;)

Zo'n anderhalf jaar geleden deed ik voor het eerst een bolle buiken-reportage. Dat viel niet mee, want het was winter en dus moest het binnen. Ik had toen nog geen achtergronddoeken, reflectiescherm e.d., dus het heeft aardig wat moeite gekost voldoende licht te vinden. Toch zijn er geslaagde foto's uit gekomen, waarvan dit er één is:
Afbeelding

De baby die uit deze buik geboren werd, heb ik ook mogen fotograferen. Dit is er één van (heb ook een deel met blote billen gedaan, maar die vind ik te pikant voor hier):
Afbeelding

Ik oefende op vriendinnen en vrijwilligsters met portretfotografie:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met één van deze meiden heb ik wat apartere ideeën uitgewerkt, waar we beiden veel plezier in hebben. Bij deze Ann_moi, ik ben heel blij dat jij voor mij model hebt willen staan en dat we zoveel leuke dingen uitgeprobeerd hebben! :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een aantal maanden geleden kocht ik mijn droomlens, de 70-200mm f2.8 en een reflectiescherm. Deze combinatie gebruikte ik onder andere voor deze plaat:
Afbeelding

Met deze foto van hetzelfde duo (mijn bijrijdpaard en zijn eigenaresse) ben ik persoonlijk heel blij vanwege de sfeer:
Afbeelding

Ik deed voor het eerst mee aan een meeting tijdens het gouden uur:
Afbeelding

Afbeelding

Had deze prachtige, snelle combinatie voor mijn lens:
Afbeelding

Maar ook honden en hun baasjes:
Afbeelding

Last but not least... deed ik afgelopen juni mijn aller eerste trouwreportage! :D
Afbeelding

Ik ben benieuwd te horen wat jullie van mijn ontwikkelingen vinden

Groetjes,
Jonne

Fellow

Re: Mijn hoogtepunten van afgelopen 1,5 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:45

Ziet er netjes uit! :D Knap dat je nog een goed galop-moment kan schieten met zo'n snel paard! :))

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:45

Ziet er inderdaad netjes uit :)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:56

Foto van Jet vind ik ook nog steeds mooi Jonne! Het is erg moeilijk om zijn kleur in zowat dezelfde kleur gras er goed op te zetten! Heb namelijk foto's van hem in allerlei kleuren haha

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:06

Wauw erg mooi! Vooral die zwart witte foto met het westernpaard vind ik erg mooi :j

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:09

Ik vind je foto's altijd echt super leuk! Vind de kleuren altijd mooi, en de momenten goed gekozen.
Vind het ook altijd fantastisch om met jou creatieve ideeën te bedenken om uit te werken. Dus ga lekker zo door! :D

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 10:09

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties! :o
@ Rowan: Ah, dankjewel! Ik ben zelf ook wel erg blij met die foto. Vorige week is daar nog een steigerfoto bij gekomen waar ik ook wel blij mee ben (die kan je vinden op mijn facebookpagina en op mijn website). Zijn kleur is geweldig mooi, en matcht inderdaad behoorlijk met het gras ;)
@ Anniek: Doe ik zeker, ben benieuwd naar wat er allemaal nog komen gaat! :D