Beoordeling van fotografiesite ! ♦♦♦

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nienkevdw

Beoordeling van fotografiesite ! ♦♦♦

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 12:51

Hee bokkers,
als eerste wil ik even zeggen, als dit verkeerd staat waar moet het dan ? ;$

Het idee is om je fotografie pagina te dumpen en de volgende te vragen wat diegene er mooi of niet mooi aan vind (dan heb ik het vooral over de foto's.)
Maakt niks uit als je net begonnen bent of als je al professioneel bent. hou het wel netjes, en gewoon opbouwend kritiek.
cijfer geven mag er ook bij.

Ik begin wel als hobby/beginner fotograaf:
http://nvdwphotography.weebly.com/

Nienkevdw

Re: Beoordeling van fotografiesite ! ♦♦♦

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 13:23

niemand ?

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:58

Ik vind jou site heel netjes, je portfolio ziet er gaaf uit! Heel veel mooie foto's, mooi scherp en gave kleuren! Sommige paarden foto's zijn de groen tinten een beetje te groen naar mijn idee maar verder vind ik je kleuren erg mooi!!

Mijn site; www.lmphotoart.weebly.com

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:22

Nienkevdw: Nette site! Ik vind op de homepagina de foto linksboven wat simpeltjes, en die linksonder vind ik niet echt fijn om naar te kijken. := Sommige foto's wat simpel, maar zitten mooie foto's tussen! En ik als miep vind eigenlijk wel dat het kopje 'contact' als laatste moet. :')

_Lisaa_: Mooie foto's! Mooie scherpte. Ook jouw foto's vind ik wat simpeltjes. Als je iets meer zou spelen met de kleuren zou je het misschien wat bijzonderder kunnen maken. Misschien kan je van het roze gewoon zwart maken, roze vind ik namelijk wat onprofessioneel overkomen. :)

Zelf beheer ik niet over een goede camera, dus heb ik geen site.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:33

Bedankt voor je commentaar amberboktt dat roze kan je idd zeker wel gelijk in hebben daar ga ik is naar kijken!
Mtb de kleuren inderdaad ook helemaal waar daar ben k hard mee aan het oefenen met deze lens, al is deze lens niet optimaal voor wat ik wil en ga k flink sparen voor een nieuwe haha.
Bedankt hier heb ik wat aan!:d

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:35

Hier is toch al een topic over ? :p

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:36

Lisa: Ik zal je website qua kleuren inderdaad ook aanpassen. Vind het nu iets te 'zoet'. Mooie foto's en leuk dat je ook honden en mensen fotografeert.

Nienke: Erg gaaf dat je direct een portfolio op je homepage hebt. Mooie binnenkomer :) Niks op je website aan te merken, leuk dat je veel verschillende uitsnedes kiest bij het fotograferen.

Mijn website is meer gericht op verkoop van wedstrijdfoto's. Ik heb ook laatst m'n lay out veranderd. Misschien niet erg professioneel, maar wel uniek! Mist nog een portfolio.
http://www.hippisch-shot.nl

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:54