[SCH] mijn fjorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

[SCH] mijn fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 16:02

Inmiddels heb ik al 3 jaar een doek van de action thuis liggen formaatje mega maar kwam het schilderen er maar niet van omdat ik niet de meest getalenteerde schilder ben. Omdat het doek mij nu in de weg begon te staan ben ik toch maar begonnen. Het is de bedoeling dat (mits hij mooi wordt) hij op mijn kamer komt te hangen.

Ik ben begonnen met een schets. Het rechter paard (Laukje) lukte niet echt lekker maar daar pruts ik mee verder als links (Fedor) goed gelukt is.
Afbeelding

Afbeelding
Ik ben daarna eerst kleuren gaan mengen dit was nogal een gedoe maar al met al voor mijn eerste project is dit best goed gelukt. Vervolgens ben ik lekker aan het overschilderen gegaan. Dit heb ik bewust buiten de lijnen gedaan omdat ik geen beeld heb van hoe je hoort te schilderen in portret gevallen. Ik vond dat ik gewoon diverse manieren moet uit proberen.

Afbeelding
Hier ben ik aan de slag gegaan met schaduwen en oplichtingen? Ik zou graag tips willen over alles waar maar tips over zijn :o Oja ik ben begonnen met bruin tinten en een heel zacht roze kleur. Zwart en andere kleuren heb ik niet in huis deze ga ik morgen kopen

Alvast bedankt

Lauraa

Re: [SCH] mijn fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:23

Ziet er al goed uit, ik ben benieuwd! Het oog zou wel wat kleiner mogen denk ik. :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 21:31

Dank je wel! Ik ga morgen eerst met zwart het oog verder in diepte proberen uit te werken even kijken hoe dat uitpakt. Daarna kan ik altijd het oog nog kleiner maken mocht dit nodig zijn.
Heb nu zwart en wit liggen :D

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:06

Netjes Lotte!