Ersina schreef:In tegenstelling met de vorige reactie, vind ik het juist heel prettig dat de dieren allemaal zo centraal staan. Ik erger me juist vaak aan beginnende fotografen die amper hun toestel kennen, gelijk aan "kunstzinnige" foto's beginnen. Nee, fijn, duidelijke foto's van schattige kittens. Graag weet ik waar ik naar kijk en als je de eigenaar had gevraagd om het ras en kleur, had ik helemaal een gat in de lucht gesprongen. Nu DENK ik dat ik naar een zwart/zilver gestreepte korthaar-Heilige birmaan en Noorse boskat of Maine Coon zit te kijken, maar ik vind het compleet als het er gewoon bij geschreven is. Dat laat gelijk zien dat je belangstelling hebt, voor wat je toont. Dat bij foto 9 het pootje er helemaal op had gemoeten, ben ik met Bellatrix eens. De titel mag best in het Nederlands. Maar wil je het persé in het Engels dan valt het me op dat er een E is weggevallen in het laatste woord. everywhere.
Ik weet de rassen en de kleuren aangezien we een cattery hebben en de katjes zelf verkopen.
Het zijn allemaal sibeertjes, behalve dan de witte die zijn neva masquerade 
Als je de kleuren wilt weten, ik wil ze er gerust bijzetten (: dan moet ik wel even mijn mama om hulp vragen.
hahah
alvast ook bedankt voor de tips.
Bij de laatste foto ben ik het ook eens, maar ik vond het eens een 'speelsere' foto
om aan te tonen dat ik niet alleen 'geposeerde' doe.
Meestal wel, omdat ik nog niet z'on held ben met rond springende katjes (;
en oeps ik zie het ook aan de titel,
ik zal volgende keer nederlands doen als dat beter toont