Volg je mee? Deze keer is er een hond aan de beurt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Patchje

Volg je mee? Deze keer is er een hond aan de beurt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 16:28

Ooit zo'n coole hond gezien? :) Ikke niet! En het word een uitdaging om deze te tekenen!
Afbeelding
Maar wel een leuke he! En ik ben al begonnen!
Schets:
Afbeelding

dancertje

Re: Volg je mee? Deze keer is er een hond aan de beurt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:31

ik ben benieuwd vind het fijn dat je hem aan wou nemen

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:34

Voor je heel UK enthousiast vol zet met je nieuwe werken, lees de regels van UK eerst 'ns even fatsoenlijk door, je mag maar één nieuw topic per week openen, het is prettig als je een TAG voor je berichten zet, en je moet minimaal drie opeenvolgende stappen in je openingspost kunnen laten zien... Neemt niet weg dat die hond idd een behoorlijke uitdaging is, succes ermee!

Patchje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 16:38

dancertje: Tuurlijk, no problemo! :D

licorne: Ow sorry hoor, ik heb het gewoon niet goed gelezen, mijn fout... Ben ook maar een mens, :+ ,

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:39

Kun je het halstouw en riem niet beter weglaten. voor mijn gevoel ziet het er dan wat natuurlijker uit.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:39

Als je ooit eens zin hebt om mijn paardje te doen met witte aftekeningen moet je het maar zeggen haha :Y)

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:40

En ik ben ook maar een mens hoor, was niet rot bedoeld maar het is altijd jammer als een enthousiast topic op slot gegooid wordt omdat je niet aan de regels voldoet, vandaar, nu weet je het en kun je het voorkomen :j

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:50

licorne schreef:
En ik ben ook maar een mens hoor, was niet rot bedoeld maar het is altijd jammer als een enthousiast topic op slot gegooid wordt omdat je niet aan de regels voldoet, vandaar, nu weet je het en kun je het voorkomen :j

nou nou zeg jij had anders je eerste zin wel wat netter kunnen verwoorden ipv in de aanvalmodus te gaan. ben je moderator? volgens bovenstaande niet, laat dat werk fijn aan hun over dat scheelt iedereen weer energie;)

Mizora

Re: Volg je mee? Deze keer is er een hond aan de beurt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:54

Wat een leuke hond, de schets ziet er goed uit. Het lijkt me inderdaad een behoorlijke uitdaging worden.

@idsie: chill, ze heeft correct gehandeld. Juist door dit soort dingen als gebruiker aan te wijzen (in mijn ogen op een keurige manier), verlaagd dat de druk voor de moderators. Dat is namelijk ook maar vrijwilligerswerk.