Dan waag ik me aan de 2e keer pastel!
Ik zal geen verhaal ophangen.. ik ga meteen door naar de foto's!
Sorry voor de slechte foto's, ze zijn met mijn mobiel gemaakt.

Waar ik nu ben:

Laat je een berichtje achter?
Wees lief, teken pas 2 maanden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar waarom staan jou foto's schuin, en één op zijn kop?

Nienke15 schreef:Fry schreef:
JIJ DAAR.
Tips?
Ehhhmm...
Het lijkt alsof je alleen maar bruin, zwart en wit gebruikt. Misschien zou je blauw, rood, paars, roze, geel, groen enz. erbij kunnen pakken?
Sterk begin. Fry schreef:Nienke15 schreef:
Ehhhmm...
Het lijkt alsof je alleen maar bruin, zwart en wit gebruikt. Misschien zou je blauw, rood, paars, roze, geel, groen enz. erbij kunnen pakken?
Oef! Daar vraag je wat. De leeuw is oud en heeft veel grijze en witte haren.. is het dan verstandig om die kleuren te gebruiken?
Maar gewoon een paar blauwe haartjes hier en daar, je ziet vaak wel kleuren, nu laat je die kleuren weg, je kunt ze ook juist een beetje overdrijven. Dan wordt het veel levendiger. 
Nienke15 schreef:Fry schreef:
Oef! Daar vraag je wat. De leeuw is oud en heeft veel grijze en witte haren.. is het dan verstandig om die kleuren te gebruiken?
Je moet dat dan niet overal gaan smeren héMaar gewoon een paar blauwe haartjes hier en daar, je ziet vaak wel kleuren, nu laat je die kleuren weg, je kunt ze ook juist een beetje overdrijven. Dan wordt het veel levendiger.

Sall schreef:Fry schreef:Oef! Daar vraag je wat. De leeuw is oud en heeft veel grijze en witte haren.. is het dan verstandig om die kleuren te gebruiken?
Gewoon doen! Kunst hoort niet verstandig te zijn![]()
De ogen zijn prachtig, volgende x moet je echt in mooi tekenpapier investeren! *kijkt streng*