Onderstaande foto's heb ik zelf gemaakt in Noorwegen (ik ben officieel Noorse, al ben ik in Nederland geboren) en hebben voor mij bijzondere waarde.
Deze foto's willen mijn vriend en ik dan ook aan de muur hangen in de woonkamer. In eerste instantie op canvas, maar nu is ons oog gevallen op plexiglas. Vooral door de intensiteit die je daarvan ziet.
Nu weet ik dat niet elke foto geschikt is voor plexiglas, dus ik zou graag jullie oordeel willen of de foto's geschikt zijn.
Indien gewenst kan ik de originele foto's mailen, aangezien met uploaden de kwaliteit achteruit gaat.
Het bos waar ik elke zomer als kind in wandelde met mijn vader, of ouders, of oma etc

In de winter 2010 waren we met de kerst in Noorwegen, voor het eerst in mijn leven, en voornamelijk om het eerste jaar na mijn moeders overlijden door te komen. Deze foto heb ik gemaakt in Oslo haven, het was -24 buiten ongeveer. 14.00 en de zon ging alweer onder.

Deze foto heb ik, net als de bosfoto, afgelopen maand gemaakt. Dit was bij het zomerhuisje van mijn tante.

Graag jullie advies.
) En vind het op zich wel heel mooi.