[FOTO] motivatie weer gevonden, nu weer oefenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

[FOTO] motivatie weer gevonden, nu weer oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 18:42

Hallo,

Al enige tijd zit ik in een foto dip. Na een inspirerende pb van een bokker ben in zo net even aan de slag gegaan.
met instellingen gespeeld, handmatig scherp stellen, andere bloem zoeken, over de kat heen struikelen (nooit lopen met een camera voor je oog :') ) en een vader die in de weg loopt omdat ie moet schoefelen. is het mij een beetje gelukt. Hetgeen wat ik wil lukt me nu beter dan ooit te voren. al heb ik nog véél verbeter punten. iemand tips? ik sta open voor tips en feedback :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

bedankt voor het kijken :D
Laatst bijgewerkt door Muurp op 23-08-13 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [FK] motivatie weer gevonden, nu weer oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:52

Foto 1 vind ik te donker en ik vind de compositie saai.
Bij foto 2 vind ik het jammer dat het insect er niet helemaal op staat en vind de kleuren wat geel/te licht.
Foto 3 vind ik helemaal niets sorry. := Spin is te klein, niet scherp en te centraal.
Foto 4 is onscherp en ook hier een te saaie compositie.
Foto 5 is ook onscherp en ik vind het jammer dat er stukjes bloem buiten beeld vallen. Ook is de foto te donker.
Foto 6 is ook te donker, niet scherp en ik weet niet precies wat je nou wil vastleggen op de foto. Wat is het onderwerp waar je je op richtte?
Foto 7 is te licht en als het je om de bij ging te veraf genomen. Vind de foto ook wat saai.
8 is ook onscherp, compositie is niet mooi en ik hou persoonlijk bijna nooit van foto's die bovenaf genomen zijn.
9 is weer niet scherp, compositie te centraal en hij mag een stuk helderder.
Foto 10 is is te donker, raar van kleur en ik zou nooit de hond op deze manier van achteren fotograferen. :+
11 vind ik dan nog de beste al vind ik de belichting niet helemaal juist. Had wel scherper gemogen.

Lekker dooroefenen en vooral veel andere fototopics bekijken en het commentaar lezen. Pak daar ook tips van mee en lekker oefenen en blijven plaatsen voor commentaar. Wel zou ik er een sruk minder plaatsen. Doe er max 4 en alleen waar je echt tevreden over bent.