Allereerst: Ja, ik weet dat er hier op bokt nog ene verhaal is met bijna dezelfde titel, maar onze titels hebben niks met elkaar te maken, toen ik het bedacht kende ik bokt nog niet.
Dit verhaal heeft al heel lang in mijn hoofd gezeten, maar ik ben tot een tijdje geleden nooit verder dan 1 pagina gekomen. Het eerste stukje(eerste drie pagina's) heb ik heel lang geleden geschreven, het is daarom wat slechter dan de rest(vind ik)
Ik plaats nu alleen het eerste hoofdstuk, bij belangstelling volgen de volgende twee hoofdstukken.
(op de eerste pagina staan een paar stomme spelfouten, maar door moeilijkheden met het uploaden van de printscreen kan ik die hier niet meer uit verwijderen.)

Ik heb heel graag tips! Dit is mijn eerste serieuze verhaal, dus ik kan nog heel wat leren
Ik vind zelf het stukje wat ik eerder geschreven heb wat te snel gaan, maar dat gaat nu (bij de volgende stukken) beter.Ik schrijf niet zo snel, dus upjes kunnen lang op zich laten wachten. Echter gaat het steeds beter en heb ik steeds sneller veel tekst af.
Ik ben benieuwd

Super!