Vandaag ben ik begonnen aan een echte uitdaging, een haflinger met heel veel manen. Ik vind het altijd moeilijk om manen echt op haar te laten lijken en met donkere manen is dat wel te doen, maar witte manen heb ik nog nooit echt gedaan. Het werd dus tijd dat eens te oefenen!
De schets:
Tips en kritiek zijn van harte welkom! En een reactie is ook altijd leuk!
Prachtig! Vond de schets al heel mooi uitgewerkt! Ik weet niet of je al klaar bent met het (voor ons) linker oog, maar dit lijkt wat raar. Het paard lijkt het oog wat dicht geknepen te hebben. Misschien kun je hier nog eens naar kijken?
Moeilijke ogen om na te tekenen! Lastig te zien omdat er zo veel donker omheen zit en er geen lichtpuntje in zit. Dan vind ik het zeker mooi gedaan. Goed tekengevoel moet je dan hebben, om het er levend uit te laten zien.
Ziet er beter uit ja! Ik zou misschien nog een lichtpuntje links boven/achter doen, dan heb je iets meer die bolling in het oog. Verder is het helemaal prachtig!
ladynaomi
Geplaatst: 18-08-13 22:18
Wow! Super mooi. Sprekend hoofdje heeft deze haflinger, super gaaf hoe je dat zo op papier krijgt. Doe je vaker opdrachten?
Maflinger_S
Geplaatst: 18-08-13 22:18
Het linkeroog (voor de kijker rechts) is mooier dan het rechteroog. Goed lukt met dat glimmertje erin.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 18-08-13 22:32
jaaa, mijn knappe knollie! Ik vind 'm nu al helemaal super