Wij hebben, mijn vader, broertje, en ik, vorige week een Nikon D3100 aangeschaft, met 18-55 lens, deze zat erbij. Ik ga zeer binnenkort een betere lens er bij kopen, maar ik ben eerst maar eens met deze gaan spelen gistermiddag. Dit is de eerste keer dat in de camera in mijn handen had, want daarvoor was ik niet thuis, en de camera wel.
Ik heb mijn rijpaardje maar eens neer gezet als model, ik was alleen dus dat was niet altijd even makkelijk.
Maar goed er zitten wel wat leuke fototjes tussen!De kwaliteit zal wel niet helemaal top zijn, en ik heb wat geexperimenteerd met bewerken, sorry als het storend is, dat hoor ik graag

Ik heb wel eens met een soortgelijke camera gefotografeerd, maar dit was toch ook wel wennen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! En ik hoop dat ik binnenkort meer kan laten zien.
Deze vind ik zelf wel mooi, en toch er iets wat ik niet zo mooi vind aan deze foto, maar ik kan zo even niet bedenken wat het precies is..

Jammer dat het halster wat vies is, verder vind ik het wel een leuke detailfoto.

Woehoee! Even lekker crossen! Benen moeten scherper.

Deze vind ik echt heel lief
Oortjes 'horen' misschien naar voren, maar is typisch Anna, ondeugend en speels
Dat vind ik leuker om in een foto te zien dan steeds maar heel strak en standaard.
Nog een racefoto

Deze vind ik mooi!

Deze wat minder, maar wilde m toch laten zien.

Zwart-wit

Naar mijn idee niet scherp genoeg.

Zon

Deze is wel heeel lief, niet waar?

Nogmaals, tips, commentaar of complimenten, graag!!
Daaag!