Ik had zin om een verhaal te schrijven, dus heb ik er een gemaakt. Laat maar een reactie achter met de plus en minpunten van het verhaal. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden!
~Hoofdstuk 1~
"Heei rooie! Ben je er weer?!" Met een grote grijns op z'n gezicht loopt Gianni naar het meisje dat net aan is komen lopen toe. "Laat me met rust!" Roept ze! "Oh, gaan we bijdehand doen?" Gianni loop naar haar toe, en geeft haar een duw. Ze klapt tegen de muur en zakt op de grond. "Auw!" Ze wrijft over haar achterhoofd, en denk bij zichzelf:"Dat wordt een bult". Lachend loopt Gianni weg, en laat haar versuft achter.
2 minuten later...
Weer een rotdag, denk ik bij mezelf. Ik sta op, en voel meteen een kloppende hoofdpijn opkomen. Mijn gezicht verrekt van de pijn. En langzaam loop ik richting de ingang van de school. Ik ga zitten op een bankje, en kijk op mijn horloge. Nog 5 minuten, en dan gaat de bel. Dan heb ik nog een uur les en dan,... op naar de manege! "Heey Sari!" Ik kijk op, als ik zie wie het is begin ik te glimlachen. Het is Benthe, mijn beste vriendin. Benthe is de enige die me niet pest. Je vraagt je nu vast af waarom iedereen me pest, of misschien heb je het al ontdenkt. Ik heb namelijk oranje haar, of rood haar. Het is net hoe je het wil noemen. Ikzelf zeg liever oranje, maar rood is hoe de pestkoppen het noemen. Vroeger toen ik nog op de basisschool zat waren er nooit problemen. En toe hoorde ik er nog gewoon bij, ik mocht met alle spelletjes meespelen. En niemand sloot de buiten. Ik en mijn beste vriendin toen: Liselot, waren onafscheidelijk. We deden echt alles samen! Samen naar school, samen spelen in de pauzes, samen lunchen, en na school samen naar de mangege. Maar alles veranderde toen ik naar de middelbare school ging...
Liselot ging naar een andere middelbare school dan ik, dus stond ik er alleen voor. Al vanaf de eerste dag werd ik gepest. De enige die het voor me opnam was Benthe. En nu zijn we beste vriendinnen. Benthe ging naast me zitten. "Vuurtoren"!..